קבלת שבת אותנטית שארגן איש העסקים האשקלוני אלי אלעזרא, אליה הביא גם כמה ידוענים מחוץ לעיר, מיתגה את העיר בצורה כל כך טובה יותר מכל פסטיבל אחר, כנראה אנחנו השגרירים הכי טובים של עצמנו וחבל שלא הרבה אשקלונים, כמו אלעזרא, עושים זאת

כמו בכל יום, גם השבוע, דידי הררי בתוכניתו 'דידי בביקיני' פותח את התוכנית בסיפור, הפעם, פתח דידי את תוכניתו עם הטיול שעשה באשקלון בשישי האחרון: "הגעתי לאשקלון, וביקרתי במקום של אפי. יש לו סוג של מזנון על הים בשמורת הטבע בעיר. אכלתי דג, ותוך כדי קם אדם וסיפר לי דברי תורה". הררי סיפר על אותו אירוע חברים שארגן אלעזרא, הוא הגיע מבחוץ, הוא לא ידע שכל מה שקרה שם היה מאורגן על ידי איש אחד, וזהו לא הקונספט של המסעדה. הררי ראה מה שאנו האשקלונים קוראים לו המובן מאליו ולא מבינים כמה הוא מיוחד. הררי ראה אותנטיות על חוף הים, מסעדה ממנה נשקף נוף מדהים, אוירה ביתית וצוות בידור של איש אחד שקוראים לו רמי אבגי. אולי קונספט כזה לא באמת קיים באשקלון על בסיס יומיומי, זה אירוע שיודע למנף רק אלי אלעזרא, בצניעות, עם אנשים פשוטים כמו שרק הוא יודע, באוירה אשקלונית עם כיבוד אותנטי, עם רמי אבגי שיודע לשלב בין פיוט לבין מוזיקה ישראלית, מקדיש שיר לכל אחד, מברך בתוך השיר את כל מי שנכנס, וניגש באופן אישי לכל אחד, נו טוב, הוא מקבל טיפים על הדרך, אבל בהחלט מגיע לו. הוא יודע לעשות שמח ואת זה אי אפשר לקחת ממנו, רק חבל שהוא היחידי שמחייה כל פעם מחדש את הפנינה הזו בחוף הים. פנינה כל כך יפה עד כדי כך שאפילו בעל המקום שכח איך קוראים לה. 

רמי אבגי, מופע של איש אחד, צילום: פרטי

אולי אני משוחדת כי אני אוהבת מאוד את אלי אלעזרא, אך אני חושבת שכולנו צריכים להצדיע לו על כך שהוא מראה את הצד היפה שלנו, הוא מקיים את כל האירועים שלו דווקא באשקלון, מזמין לא מעט אנשים חשובים לעיר ודואג להעלות את קרנה, אני חושבת שראש העיר בהחלט צריך לראות בו שגריר אמיתי. כי בכל זאת, שום פסטיבל שתפיק העירייה במאות אלפי שקלים, לא ימתגו את העיר בתוכנית צהרים פופולארית כפי שעשה האירוע האינטימי של אלעזרא. ועל כך אני מצדיעה לו, ובאשר לאבגי? אי אפשר איתו ואי אפשר בלעדיו, נכון?! ובנימה אופטימית זאת נאחל לנו שנדע רק ימים של אושר, ורק אהבת חינם ומי ייתן והעיר אשקלון באמת תהווה מקור עליה לרגל לתיירים ולא לעבריינים. שבת שלום.

דיד הררי מתרשם מהאירוע ומפרגן לאלעזרא, צילום: פרטי

 

האזינו לקטע מתוך השידור של הררי:

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IGMJMM&c41t4nzVQ=EG

השאר תגובה

דילוג לתוכן