הרבה צחקו מהטעות של חדשות 2 שהכתירו את ניסמפור לדובר העירייה, ואח"כ על הקטע שלו בארץ נהדרת, רק שאנו לא מבינים כי בהיעדר הסברה רצינית מטעם העיר, כך אנו נראים בחוץ, סוג של בדיחה

סבב ההסלמה האחרון הוציא אל המסך המון אספסוף שמיהר להתראיין ולייצג את העיר בצורה לא הכי חיובית שיש, המראיינים מצידם חיפשו אייטמים מעניינים, ותושבים חיפשו מסך, אף אחד לא הדריך את העיתונאים, אף אחד לא היה בשטח בכדי לבחור את המרואיינים ובמשך כל ימי הלחימה הייצוג התקשורתי היה נראה כמו שכונה אחת גדולה. אז איך קרה שמתנדב אחד בשם ניסימפור, הפך להיות מוכתר על ידי התקשורת כדובר העירייה? זה פשוט מאוד, בהיעדר דוברות רצינית זה מה שקורה, כשהאיש שממונה על הדוברות בעיר אשקלון מכיר תקשורת אולי דרך קריאת עיתון חינמי אצל רוז'ה חושב שהוא יודע באמת מהי תקשורת ואיך היא עובדת, כך אנו נראים. כשמסרסים דוברת אחת, ולשניה מכתיבים מה לומר והיכן לשבת, לא פלא שהתקשורת קיבלה מידע שגוי.

אני לא מבינה למה אושרה צוריה מוגדרת כדוברת בטייטל ובפועל היא אחראית על שירות לתושב? הייתי רוצה לדעת מה התפקיד התקשורתי של עוזרת הסגנית, שגם הסגנית לא באמת רואה אותה, ואני מתה לדעת מה עושות שתי עוזרות הדוברות, וכמה משלמים ליועץ תקשורת חיצוני, מה שלא יהיה, מישהו מנהל את התחום בצורה חובבנית מידי, וכנראה יגרום לו לפשיטת רגל, טוב אנו יודעים שזו לא תהיה הפעם הראשונה. אני מנסה להתבונן על ערים אחרות, מעולם לא הייתה טעות סופר כזו, שתקשורת תתבלבל ותכתיר אדם כדובר עירייה, הרי התקשורת עובדת מול הדובר ומכירה אותו הכי טוב שיש. כנראה באשקלון מרוב דוברים לא רואים יער, כבר אין לדעת מי דובר, מי עוזר, מי סגן ומי סתם מקבל שכר, במקום שיציעו לתקשורת מראויינים איכותיים כמו אלי אלעזרא או שלמה כהן, מספקים להם את המרואיינים הכי עממיים שיש, שעושים שירות גרוע לעיר, וגורמים לנו להפוך לבדיחה, אולי זה מצחיק לראות את זה בארץ נהדרת, אך אנו לא מבינים שהבדיחה על חשבוננו. מה שבטוח הוא שישנו כאוס גדול שאף ניוזלטור ממומן לא באמת יצליח לשקם. אני מקווה שתומר גלאם יתעורר מהר ויבין שמסביבו מתנהל שוק וידע לעשות לזה סוף לפני שיהפוך לרוני מצהרי, שנתן לברטי למוטט את שלטונו בקדנציה אחת. ובאשר לעוזר, שיתעסק בתחומים שהוא מבין, ועדיף בתחום אחד שלא יחשוב שאפשר לנהל הכל ואת כולם, מישהו צריך לתת לו סולם שירד מהעץ הגבוה שטיפס עליו, אחרת הנפילה תהיה כואבת מידי. 

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן