המבצע הנוכחי, וההתפרעויות בערים המעורבות, מחזירים אותי לספרי ההיסטוריה וגורמים לי להבין שכנראה לא למדנו כלום בכל 2000 שנות גלותנו, אם לא נדע לשמור הייטב על מדינתנו, אף אחד לא יעשה זאת עבורנו, ואנו עוד מסוגלים למצוא עצמנו שוב בגלות מתמשכת – בואו נתעורר

ההסלמה הנוכחית הובילה את כולנו להבין דבר אחד, אף אחד לא חסין מפני פגיעה של אויבנו, ולא משנה אם אתה מתגורר בדרום, בצפון, במרכז או בירושלים, היום הם הוכיחו כי כולנו ברווזים במטווח שלהם. זה שיש לנו אויבים מבחוץ אנו יודעים, מדינת ישראל קמה על החרב ותחיה על החרב, הבעיה היא שכנראה שכחנו זאת בתקופת הקורונה ובמרוץ אחר השנאה הפנימית שלנו, במערכות הבחירות האחרונות, שהתחלנו לחשוב שאולי עדיף לנו לשבת לצד ערבים כי הם יותר יכבדו אותנו מאשר לשבת עם האחים שלנו, ולא משנה עד כמה השקפת העולם שלנו שונה. והנה בעוד חברי הכנסת לא מצליחים להניח את האגו בצד, ופלוני לא מעוניין לשבת בממשלה עם אלמוני, מגיעים אויבנו, מבית ומחוץ ומוכיחים לנו שוב שלא באמת אכפת למישהו מאיתנו, ואם אנו לא נדאג לעצמו, איש לא יעשה זאת עבורנו.

והנה, הגענו למצב בלתי נסבל, מצב שמוכיח מעל לכל ספק כי מדינת ישראל לא חיה בדו- קיום, וכי ערביי ישראל חולמים על היום בו ישמידו אותנו ויחיו כאן בלעדינו, אולי לא טוב להכליל, אולי ישנם כאלה שכן רוצים את דו הקיום, אך הם, בשונה מהיהודים, בחיים לא יצאו בהצהרות נגד העם שלהם, מה שלנו, היהודים, לצערי, אין בעיה לעשות. אין שום בעיה לפוליטיקאי יהודי להילחם למען הערבים, אין בעיה למרצים ב'בצלאל' לשלוח מכתב תמיכה לסטודנטים הערביים ולגנות את ה'כיבוש', רואה בלופ את האלימות כלפי הנהג הערבי ב'בת ים', בזמן שהלינץ' ביהודי בעכו כמעט ולא מקבל ביטוי, בזמן שילד בן 6 נהרג מפגיעת גראד בביתו ובקושי דנים בזה, אך את האלימות כלפי הערבי מעצמים, אני רואה איך בני זוג יהודיים מוצאים מביתם בליווי שוטרים למקום בטוח, במדינת ישראל של המאה ה-21 , אני שומעת את זה ומזועזעת, מה קרה לנו? השתגענו? מי בדיוק מנהל אותנו? ולא על זה חלמו אלו שהקריבו את עצמם ובנו את המדינה הזו, אלו שנלחמו עליה מול הבריטים, מול התורכים ומול הגרמנים, הם לא האמינו שיבוא יום ואנו נאפשר לערבים להתפרע ברחובות ולאיים על יהודים.

 

נכון, גם היהודים לא היו בסדר שהשיבו להם פעולת תגמול, אני נגד זו משני הצדדים, אך לנסות להפוך את המדינה, בלי שתהיה יכולת תגובה רצינית זה כבר יותר מידי ומישהו צריך להתעורר. די עם כל יפי הנפש למיניהם, די לעצור אותם ערב אחד ולשחרר אותם למחרת, די לסלוח לאנשים שמזלזלים במדינה ובאופי שלה, ודי גם לנו, בתוכנו, להיות כל כך זרים זה לזה, עד כדי כך שהאויבים שלנו מוצאים את החולשה הזו כנקודת חוזק שלהם, אנחנו לא שמים לב כמה פעמים ההיסטוריה חוזרת על עצמה, ולא מבינים כי כוחנו באחדותנו, אם עם ישראל לא יבין כי הוא צריך להיות מיוחד מול האויבים הרבים שיש לו בחוץ, הוא אף פעם לא יוכל לחיות בביטחון מוחלט, הלוואי שההסלמה הנוכחית תכניס קצת שכל לכולנו, שלא נדע יותר לא ימין ולא שמאל, לא דתי ולא חילוני, ושהמאחד של כולנו יהיה הלאום היהודי, שנזכור שזה מה שבאמת ישמור עלינו בסופו של יום. אולי אני אשמע מעט גזענית, אך אני ממש לא, אני בעד דו קיום, אך לא מאמינה כי הוא קיים, מעולם העם הערבי לא יגנה את האנשים שלו, מה שלעם היהודי אין בעיה לעשות, וזה כואב לי כל כך. אולי משהו כאן ישתנה יום אחד, אני רק מקווה שלא נשלם ביוקר על התובנה הזו. ובינתיים, מאחלת לכולנו שבת שקטה, ומודה לקוראי 'קונטרה ניוז' הרבים שהצטרפו השבוע לעדכונים בזמן אמת. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן