ניסים בן דוד האדם הכי קרוב למשה אטיאס ורשימת צעירי אשקלון, חבר השבוע לסיעתו של מתי חג'ג', ויש לו גם נימוק משכנע, האם משה אטיאס צריך להתחיל לדאוג?

בתחילת השבוע הצטרף ל׳אשקלון שלנו׳ ניסים בן דוד, מנהל מרכז הצעירים של אשקלון. ׳אשקלון שלנו׳ תשמש גם כבית פוליטי לצעירי העיר, לעסקים המקומיים, לאקדמיים, לסטודנטים ולכל מי שצעיר בנפשו.

ניסים בן דוד ידוע כאיש שבנה ב-2 ידיו את מרכז הצעירים, את הפרויקטים שבו ואת המסלולים של הצעירים שהגיעו למרכז את עתידם המקצועי.

בפוסט שהעלה בפייסבוק כתב בן דוד: "את המילים הבאות אני כותב אחרי מחשבה עמוקה, ארוכה ויצוקה. מילים שנכתבות מאהבה לעיר שלנו ומכל הלב. היום אני מכריז על הריצה למועצת העיר בבחירות הקרובות יחד עם חברי הטוב,  מתי חג'אג', בסיעת ׳אשקלון שלנו׳. הבחירות למועצת העיר מתקרבות ואיתן החשיבות הגדולה בעיצוב עתידה של העיר ב-5 השנים הקרובות.  להחלטות שהתקבלו על ידי נבחרי הציבור שלנו בשנים האחרונות, הייתה השפעה ישירה על חיי היומיום שלנו, על הקהילות שלנו ועל השאיפות שלנו. היו לי לא מעט שיקולים, בטרם קיבלתי החלטה להתמודד למועצה, אך בסופו של דבר הבנתי שהפוטנציאל שלנו, של העיר מתפספס. הכניסה למירוץ למועצת העיר מחייב אותי לקבל כמה החלטות לא פשוטות שהמרכזית היא חופשה ללא תשלום מהתפקיד שלי, מנהל מרכז הצעירים באשקלון.

ב-5 השנים האחרונות הקמתי את מרכז הצעירים והפכתי אותו, עם צוות עובדים מנצח, לבית לצעירי העיר. בנינו יחד את ה׳האב׳ הטכנולוגי, ירידים, אירועים, כנסים, מלגות ועוד אינסוף פרויקטים לצעירי העיר.  כיליד העיר, הייתי עד הן לצמיחה והן לאתגרים שעמם התמודדה ומתמודדת עד היום העיר שלנו. לאורך כל המסע המקצועי שלי, עבדתי ללא לאות כדי לתרום לצמיחתה, והשגתי הישגים משמעותיים לאורך כל הדרך. עכשיו, אני מוצא את עצמי בצומת דרכים, ומבין שהיעד האמיתי כדי להשפיע טמון בשירותי כחלק מהמועצה. קיבלתי את ההחלטה להיכנס לפוליטיקה כי אני לא יכול להתעלם מהצורך הדוחק בשינוי. חברי המועצה הנוכחיים, על אף שהיו בעלי כוונות טובות, נכשלו ביכולתם לספק את הסחורה. הגיע הזמן שנתנהג אחרת, נביא נקודות מבט חדשות, נוביל בפעולה ולא רק במילים. אני רואה בעיניי רוחי עתיד שבו אשקלון משגשגת, ממצה את הפוטנציאל העצום שבה שכל תושב מרגיש גאה עם הזדמנויות בשפע. אני מתחייב לעבוד יד ביד אתכם התושבים, כדי להפוך את החזון הזה למציאות. יחד, נפתח עידן חדש של קידמה, אחדות ושגשוג לעיר שלנו.

מתי חג'ג' יו"ר הסיעה אמר השבוע: אחרי ההכרזה של ניסים קיבלנו אינסוף פניות מחבר׳ה צעירים שתומכים במהלך ויסייעו לנו לקדם את טובת צעירי העיר.

ניסים ואני רואים עין בעין את הצלחתם של צעירי העיר גם בעיר וגם מחוץ לעיר, בכל מקום שיבחרו, ותפקידנו לתת להם את הכלים האלה להצלחה.

המציאות בה צעירים נאלצים ללכת לחפש את פרנסתם ועתידם מחוץ לעיר, בניגוד לרצונם, היא מציאות לא הגיונית ולא נחייה איתה בשלום.

את התוכניות שלנו נציג בתקופה הקרובה ונבקש את אמון הציבור בכדי לקדם את המהלכים החשובים האלה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן