בעוד שאחרים חולמים על מספר ריאלי בקבוצת פעילים בסניף 'הליכוד', מישל בוסקילה מתברג למקום מכובד במפלגתו של גדעון סער ואפשר לומר כבר מעכשיו, ברוך הבא לחבר הכנסת האשקלוני

מישל בוסקילה הוכיח היום כי הנאמנות משתלמת. כשכולם צחקו עליו לפני שנה בפריימריז בליכוד, בעוד שקבוצה שלמה הייתה מלוכדת במחנה נתניהו, והוא לבדו נלחם למען גדעון סער, למרות שידע שאין לסער סיכוי מול נתניהו, הוא נשאר עם הנאמנות החברית שלו אליו, והיום זה השתלם לו. לפני זמן קצר הגישה מפלגת 'תקווה חדשה' ברשותו של גדעון סער את רשימת האנשים שלה, ובמקום ה – 12 המכובד מאוד, מתברג המשנה לראש העיר, מישל בוסקילה, מספר שמבטיח לו כניסה למשכן הכנסת ואם יהיה בקואליציה ללא ספק גם ייתכן ויכהן כשר.

בוסקילה וסער, חברות אמיתית – צילום: פרטי

הכל תלוי במספר המנדטים שתגרוף המפלגה, מה שבטוח זה שהמפלגה מזנקת בסקרים. כניסתו של בוסקילה לרשימתו של סער ללא ספק תביא לשינוי מאזן הכוחות בעיר, ספק אם סיעת הליכוד תשמור על כוחה, בוסקילה ידוע כאדם מאוד מוכר בעיר, יזם מוערך ומגיע ממשפחה ענפה ומפורסמת בעיר, מה שיבטיח לסער תמיכה בלתי מבוטלת לפחות באשקלון. הקמפיין של בוסקילה למען המפלגה כבר יצר הדים רבים וכעת גם אנו התרשמנו ממנו ומביאים אותו בפניכם, נמשיך ונעקוב אחר המפלגה והנציג המקומי שלה, ובינתיים נחזיק לו אצבעות משום שככל הנראה, כפי שזה נראה הערב, הוא הנציג היחידי שלנו בכנסת.

תגובה אחת על “דוז פואה למישל בוסקילה”
  1. כול הכבוד למישל ומגיע לו בזכות ו מרויחים הגדולים הם דווקא תושבי אשקלון

השאר תגובה

דילוג לתוכן