מה גרם לאשתו של טדי רויטך, המנהל הכי מוכר בעירייה, להגיש קורות חיים למשרת ניהול בחכ"ל ולהשמיט את העובדה שהיא נשואה לו?

כבר יותר מחודשיים, מנהל יחידת החניה, טדי רויטך, מסתובב במסדרונות העירייה ו"מדבר" עם לא מעט מקורבים לצלחת שישפיעו על קבלתה של אשתו יוליה לעבודה בחכ"ל בתפקיד מנהלת מחלקת התיירות. נכון שאין ממש תיירות בעיר בשנים האחרונות, אך בכל זאת, מתבקש שמי שיהיה בתפקיד, תהיה לו מעט זיקה לנושא, אל מערכת 'קונטרה ניוז' הגיעו קורות החיים של הרעייה המוכשרת ובהן הושמט המצב המשפחתי, בקורות החיים האישה כתובה כ'יוליה קסלרוק' ומתגוררת באשקלון, בשאלון שנשאלה, אמנם הדגישה כי יש לה שם משפחה נוסף, אך בטופס מקורבים השמיטה את העובדה כי יש לה בן משפחה בעירייה. כך גורמים לאנשים מוכשרים לא להתמודד לתפקידי מפתח בעירייה ובחכ"ל למרות שהם יכולים לחולל פלאים בתפקידים אלו.

טדי רויטך ואשתו לומדים את תיירות החוץ – צילום: פייסבוק

אחרי הדברים הללו, העובדה כי הניסיון היחיד שלה בתיירות הוא הביקורים בעולם וכי כעת היא עובדת בתנובה, והעובדה שסין רכשה את המותג אין זה אומר כי מדובר בניסיון תיירותי, אם כן, מי הבטיח לגברת הנ"ל את התפקיד, ומי הנחה אותה גם מה למלא ואיך למלא? עיריית אשקלון מתחמקת מתשובות כבר שבועיים, והדבר מחשיד יותר, האם אשתו של רויטך כמו רויטך גם נכללים בהסכם הקואליציוני של סופה ביילין? את זה ימים יגידו, בינתיים, בינתיים, המלצה אישית שלנו, עזבו את התפקיד לתיירות אל תמהרו לאייש אותו כמו תפקיד האירועים והצעירים, משום שבתחום הזה בינתיים לא קורה כלום בעיר, אז לא חבל סתם לשלם למנהלים?

2 thoughts on “יחסים סמויים”
  1. למה לא אם היא מתאימה לתפקיד אין שום פסול היא לא צריכה לסבול בגלל שהיא אישתו למה צרות עיין למה בעלה עובד בעריה אז מה אני מאשר את שיבוצה בתפקיד ומאחל לה הצלחה ואם היא לא מתאימה שתחפש משהו אחר תודה

    1. קורות חייה לא מייצגות שום ניסיון בתיירות פנים או חוץ, וגם אם היו מציגות למען המוסר וההגיון מחויבת לדווח אמת…במשטרה מעיפים על דברים כאלה. אבל תודה על ההתייחסות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן