החלו העבודות להקמת מרכז יום 'תמר' בסיומן יזכו מקבלי השירות, עם מוגבלות שכלית והתפתחותית, למבנה שיספק את כל המענים לצרכיהם בצורה הוליסטית, ראויה ומתקדמת

בימים האחרונים החלה עיריית אשקלון בעבודות להקמת מבנה חדש למרכז יום 'תמר' שיספק מענה מותאם ומונגש הראוי לאוכלוסיית התושבים בגילאי 21 ומעלה עם מוגבלות שכלית והתפתחותית.

מרכז יום 'תמר' הינו מרכז יום טיפולי-סיעודי המעניק פעילות תעסוקתית וחברתית, שפועל מזה שנים באשקלון. כזכור, לפני כשנה וחצי, ביוזמתו של ראש העיר, תומר גלאם, הועתקה הפעילות מהמבנה הישן והמוזנח בו פעל, למרכז קהילתי 'וולדנברג' באופן זמני עד אשר יוקם המבנה החדש, בסמוך לבית הספר 'הראל' ברחוב ש"י עגנון. כאמור וכפי שהובטח, העבודות החלו ובסיומן יזכו מקבלי השירות למבנה שיספק את כל המענים לצרכיהם בצורה הוליסטית, ראויה ומתקדמת.

נזכיר כי, למרות אתגרי התקופה, במהלך השנה נפתח המרכז הרב תכליתי הראשון מסוגו באשקלון והוא כבר מעניק ענה לצרכים של תעסוקה, חברה ופנאי עבור אנשים עם מוגבלות.

ראש העיר, תומר גלאם: "אוכלוסיית התושבים עם הצרכים המיוחדים קרובה ללבי במיוחד ואני ממשיך לפעול כדי לאפשר להם איכות חיים גבוהה ככל הניתן. בימים אלו, אנחנו מוציאים אל הפועל פרויקט נוסף לרווחת תושבים עם מוגבלויות, מרכז יום ׳תמר׳. בנייתו של המרכז החלה ועם השלמתו הוא ייתן מענה טיפולי ושיקומי לתושבים בגילאי 21 ומעלה עם מוגבלות שכלית והתפתחותית, וילווה אותם עד לחייהם הבוגרים יותר".

השאר תגובה

דילוג לתוכן