אלישבע  קאפח רכזת חברתית באורט אדיבי,  נבחרה לאחת מהרכזים המצטיינים של רשת "אורט"

ביום ראשון השבוע  התקיים כנס הוקרה לרכזים מצטיינים בתחום החברתי בבתי הספר של רשת "אורט".

מפגש מרגש ומיוחד התקיים באורט סינגלובסקי  לרכזים חברתיים, רכזי מעורבות ורכזי תכניות אורטוב שמצטיינים בעשייה חברתית ערכית משמעותית בבתי הספר שלהם. אחת המצטיינות הייתה הרכזת החברתית של 'אורט אדיבי, אלישבע קאפח שזכתה לתשואות  בבמה . היא זכתה  לתעודת הוקרה ותשורה כספית מרשת אורט.

את הטקס פתחה דפנה אלון המוערכת, מנהלת מחלקת אורטוב, ולאחריה הצטרפה תימורה שירי, סמנכ"לית וראש אגף חינוך ותפעול באורט ישראל. הם הביעו את ברכותיהם החמות ביותר לרכזים והביעו תודה מכל הלב על תרומתם המדהימה לבתי הספר שלהם. רכזים יוצאי דופן אלה הפגינו מסירות בלתי מעורערת, יצירתיות ותשוקה להשפיע לטובה בקהילות החינוכיות שלהם. המחויבות שלהם לטפח מעורבות חברתית ולניהול יעיל של תוכניות אורטוב ראויה לשבח.

אלישבע קאפח

צוות ביה"ס לא הפסיק  לפרגן לאלישבע על עשייתה החשובה בבית החינוך 'אדיבי' , מנהלת ביה"ס אליקי אלקובי הוסיפה ואמרה: "אלישבע היקרה, זכית בהוקרה כרכזת חברתית מצטיינת ברשת אורט ואת בהחלט הכי ראויה, מעבר לאישיותך המיוחדת, הצנועה והרגישה, מקצועיותך ונתינתך ראויים למלוא ההערכה בזכותך הפכנו להיות תלמידים ערכיים, זכינו לטקסים נפלאים כל טיול מרתק, כייפי, נפלא, מלא בערכים. בזכותך סביבת בית החינוך שלנו איכותי, נעים, נראה טוב,  אין חג שלא מרגישים בביה"ס, בזכות התכנים, בזכות הלוחות היפים ברחבי בית הספר, בזכות ההרצאות, וגם בזכות המטעמים  על העיצוב הנפלא של חדרי הנוחיות ועוד מעשים רבים וטובים. על הכל את חושבת, אז הרבה זכויות יש לך אלישבע, ועל כך נתונות לך מירב התודות ומלוא ההערכה, את אלופה, אוהבים אותך״

גילוי נאות: אני הייתי תלמידתה של אלישבע לפני 30 שנה, בשנה האחרונה שלי כתלמידה, היא החלה את תפקידה החברתי בבי"ס ועשתה אותו בענווה רבה ועם המון התלהבות ותחושת שליחות, הייתי בטוחה כי אחרי מספר שנים היא תעזוב את התפקיד ותעבור הלאה, אך כבר למעלה מ30 שנה היא עושה זאת ביד רמה ומשמשת מנטורית לרכזים חברתיים בתחילת דרכם, כך הייתה גם עבורי. אין ראויה ממנה להצטיינות, בשבילי היא בהחלט מורה לחיים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן