ילדי גן מנחם מנדל זועקים לשינוי בתנאים בהם מוחזקים בגן הילדים, האם משרד הבריאות ביקר כבר?

הורים לילדי גן טרום חובה של חב"ד ברחוב דוד ברגר באשקלון טוענים כי עיריית אשקלון מזניחה את שיפוץ הגן וקיימים בו מפגעים תברואתיים שאינם מאפשרים אכלוס ראוי של ילדי הגן, למרות כל ההבטחות, כל החופשה לא נעשה דבר לשפר את השהות במקום עם שיפוץ מינימלי, ולכן ההורים מאיימים בשביתה

אחת האמהות, אמרה השבוע: "ראש העיר סייר במקום, הרב גרוסמן סייר במקום וכולם ראו את הגן שאינו ראוי לאכלוס ילדים, הבטיחו לנו כי הוא הראשון ברשימת השיפוץ כבר שנה שעברה, אך כמובן שוב ילדי עתיקות הם האחרונים ברשימה. אני מודיעה כאן שאנו ההורים לא נפתח את שנת הלימודים בצורה כזו ובראשון בספטמבר הילדים ילמדו בלשכת ראש העיר, כי שם יש תנאים מעולים, מזגן טוב, אין ריח של עובש, הכל נקי וחדש. כמה עוד אפשר לפנות, כבר שנה אנו פונים לכל הגורמים האפשריים בעירייה, כלום לא נעשה, למה? כי אנחנו לא חסידי הרב ברדא? אנחנו סה"כ חב"ד? תינוקות של בית רבן הם של כולם, ולנו ראש עיר אחד שאמור לטפל בכלל האוכלוסייה ולקיים את הבטחתו.

תגובת העירייה: . "עיריית אשקלון משקיעה בימים אלו והשקיעה בשנים האחרונות תקציבים ומשאבים חסרי תקדים בשיפוץ ושדרוג עשרות בתי ספר וגני ילדים. יתרה מכך, השקעה מיוחדת בוצעה במוסדות החינוך של המוכש״ר שבמשך שנים למדו במוסדות ישנים ומוזנחים והועברו למתקנים חדשים ומתקדמים כמו גם בהשוואת ההשקעה הרשותית בין כלל המגזרים בעיר. העירייה תמשיך לפעול על מנת להגיע לכל מוסד חינוכי על מנת להעניק לתלמידי העיר סביבת לימודים נעימה, חדשה ומתקדמת."

הרב גרוסמן, האחראי על גני חב"ד אמר בתגובה: "מינהל התפעול בעירייה מטפל בצרכים בגן בשבועות הקרובים."

השאר תגובה

דילוג לתוכן