הבחירות מחר לא ישנו הרבה את המפה הפוליטית הארצית, אך הם יתנו לנו תמונה מקומית לקראת הבחירות המוניציפליות בנובמבר, מי חזק באשקלון? את זה נדע מחר

אני בטח לא היחידה שמקבלת אין ספור הודעות וואצאפ מחברי מועצה או עסקנים שונים בעיר שמזכירים לי במי הם תומכים ומבקשים את תמיכתי, אני לא מחמיאה לעצמי, אני לא כזו חשובה, אני רק עוד אחת מרשימת התפוצה. אין ספק שכבר לא מרגישים אווירת בחירות, הציבור התעייף, חוץ מכמה בני ישיבות שראיתי בדרכי לירושלים מחזיקים שלטים של הציונות הדתית, אני לא ממש מרגישה בחירות, אה ואיך אפשר גם לפסוח על הרונדאו של מישל בוסקילה ואנשיו בשישי האחרון. חוץ מזה הכל כמעט שקט, אז מה יש לנו בעצם באשקלון? מי בולט?

מפלגת הליכוד, מיוצגת על ידי ראש העיר תומר גלאם, מה שהעלים לגמרי את חבריה והכניס אותם לשנת חורף, אך כשתוצאות האמת יגיעו, ושוב העיר אשקלון תתאפיין בהישג גורף לתנועת 'הליכוד', כי מה לעשות, כך היה וכך יהיה. פתאום נראה את כל חברי הליכוד בעיר, זוקפים לטובתם את ההישג, ומרגישים שהם יכולים לשחזר אותו גם בבחירות למועצת העיר, מה שלא הוכח מעולם. 

תומר גלאם, חזק עם נתניהו

מפלגת ש"ס, מיוצגת על ידי הרב יעקב אביטן, שעושה ימים ולילות על מנת להגביר את כוחה בעיר, ובבחירות האחרונות הוא בהחלט הוכיח זאת. האם הפעם ישיג הישג דומה? אפשר לומר לזכותו שהוא לא נח, קופץ ממקום למקום, משכנע ובהחלט עושה המון לתנועת ש"ס.

הרב אביטן – עובד במרץ והוכיח כבר כי ש"ס לא שוכחים אותו

מפלגת יש עתיד, מיוצגת באשקלון על ידי יורם שפר, אך לא ממש שומעים את הפעילות בה.

מפלגת העבודה, כל פעם מחדש מנסה להתרומם בעיר אשקלון אך ללא הצלחה. אותה מייצג ישראל זיו.

מפלגת ישראל ביתנו  מיוצגת על ידי סופה ביילין שהוכיחה כבר  שהיא מביאה את כולם לקלפי, גם אם צריך באלונקה, מה שמבטיח לליברמן כי את הנתח האשקלוני של הקהל הרוסי הוא יקבל.

סופה ביילין ואביגדור ליברמן – כל אחד צריך אחת כמוה לידו

מפלגת הציונות הדתית  מיוצגת על ידי שחקן צעיר במערכת, אביתר בוזגלו, שהחל למנף את בן גביר באשקלון והצליח לסחוף אחריו מר מאוד המון תומכים, האם הוא יעלה לכותרות מחר? 

מפלגת הבית היהודי שהולכת ודועכת מיוצגת הפעם בקטנה על ידי עמיחי סיבוני, שאמנם ערך חוג בית לאיילת שקד, אך נראה שהוא התעייף ממערכת בחירות נוספת.

מפלגת  תקווה חדשה, מיוצגת על ידי חבר הכנסת מישל בוסקילה, שבהחלט לא נח ומנסה בכל הכוח להגביר את כוחה בעיר אשקלון תוך שהוא מציע את עצמו כנציג אשקלוני ולא כפעיל.

מישל בוסקילה – הפתעת הבחירות

ומה בעצם אני באה לומר לכם בכל טבלת החלוקה הזו? הטבלה הזו היא תמונת העתיד של הבחירות המוניציפליות באוקטובר. היא זו שתרים ותפיל מועמדים, כאן בעצם ימדד כוחם של השחקנים הפוליטיים בעיר, כמה הם שווים באמת, אז תזכרו הייטב את התוצאות הללו, הם יובילו אתכם בשנה הקרובה, ולפי הרעש בשטח, הרב אביטן יכול כבר לפתוח בקבוק שמפניה

השאר תגובה

דילוג לתוכן