יו"ר האופוזיציה אפי מור זורק פצצה לקראת ישיבת מועצת העיר הקרובה – הצעה לסדר בה הוא מבקש הסבר על גיוס התרומות הגדול של כל הזמנים בחסות עוזר ראש העיר – אליהו ברדא

לפני מספר שבועות, הועברו בקבוצות הוואצאפ השונות הודעות ובקשות לתרום לעמותה של הרב ברדא, הרב המיוצג עם ההנהגה הנוכחית, האב הרוחני שלה והאב הביולוגי של הדמות הכי בכירה בה, אליהו ברדא.

אם עמותתו של הרב הייתה משהו אנונימי, הדבר היה מתקבל בברכה, סה"כ עמותת קודש, שפועלת ללא מטרת רווח ויש לה חסידים, הבעיה כאן זו העובדה שעל פניו זה לא תמים כל כך, העובדה שעוזר ראש העיר, המושך לא מעט בחוטים, מבקש תרומות למען העמותה של אביו, ישנה בעיה. במיוחד שהתורמים לא היו אנונימיים.

הרב והבן בערב גיוס תרומות

מור בהצעה לסדר שהגיש כתב את נוסח הבקשה שנשלחה על ידי עוזר ראש העיר, אליהו ברדא, בתפוצת נטו לתושבים רבים בעיר, בהם אנשי עסקים וקבלנים. מור ביקש לדעת האם לא קיים ניגוד עניינים של מגיש הבקשה, ומהיכן קיבל העוזר את כלל מספרי הטלפון של תושבים רבים. מור מבקש בהצעה לסדר כי היועץ המשפטי לעירייה, יעביר את הנושא לבדיקת משרד הפנים.

מעניין לראות מה יאמרו במועצת העיר הקרובה חבורת ה'חבובות' במועצת העיר, שתפקידה במועצת העיר, להלל, לשבח, ולהרים את היד כשצריך. נזכיר כי ראש העיר לשעבר, איתמר שמעוני, יושב היום בכלא על פחות מזה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן