לישיבת המועצה שנערכה בשני האחרון הגיעו זוכי מחיר למשתכן בעיר היין שנדהמו לגלות כי העירייה אשרה הקמת אנטנה סלולרית מחוץ למרפסות בתיהם. התושבים נפגשו בעבר עם גלאם שסירב לפעול בנושא. גם בישיבת המועצה גלאם מנע דיון בנושא, וכשנשאל מדוע השיב "ככה, כי ככה החלטתי". עו"ד איתי סהר שמסייע לתושבים מהאופזיציה – "הכל קמפיינים, אלופים בהדמיות"

לפני מספר שבועות גילו זוכי מחיר למשתכן בעיר היין כי העיריי אשרה הקמת אנטנה סלולרית מחוץ למרפסות דירותיהם, ובלב פארק שאמור לקום בשכונה. התושבים ההמומים נפגשו עם הנהלת העיר אך קיבלו מראש העיר עצמו תשובה לפיה זה מצב הדברים ואין בכוונת העירייה להתערב בכך.

התושבים ביקשו להביא את טענותיהם בפני המועצה והגיעו לדיון המועהצ האחרון שהתקיים ביום שני. הוכחותם באולם ועיקר הטענות שלהם הוצגו על ידי חבר המועצה עו"ד איתי סהר שביקש שהמועצה תתיחס לנושא. הניסיון לדיון נבלם למרות שרצון חלק מחברי המועצה שכן לשמוע את התושבים. גלאם סירב מכל וכל לקיים דיון וטען כי "התושבים קיבלו מענה מלא". התושבים מצדם – כמובן מכחישים.

גלאם סירב להתייחס לטענות התושבים והעדיף במקום זה להתעסק בהצגה לא הכרחית ומוקדמת מאד של פארק ההייטק, פרוייקט שהוכרז בשנת 2015 והוא חלק מהסכם הגג, ולהתעלם ממצוקת התושבים שנשלחו ללא מענה ותוך שראש העיר שאמור להיות מופקד על איכות חייהם דוחה אפשרות לקיים אפילו דיון בעניינם.

על כך אמר סהר: "אנחנו עובדים אצל תושבי אשקלון, והם צריכים להיות הדאגה הראשונה שלנו. פה עשו ממועצת העיר פאנל להצגת קמפיינים, שמסרב פשוט לטפל בבעיות אמיתיות של תושבי העיר, גם בבעיות שהעירייה עצמה ייצרה בניהול ותכנון כושל.

חבר המועצה איתי סהר

זו ישיבת המועצה השלישית במספר בה גלאם, באמצעות משמעת קואליציונית, מגלגל במדרגות את תושבי אשקלון שבאים לבקש את עזרת הנהגת העיר. כך נעשה עם תושבי רחוב הנמר שהעירייה פערה בור מסוכן בלב שכונת המגורים שלהם, כך נעשה עם תושבי רחוב לכיש שהעירייה קיבעה מתקני כושר סמוך לבתיהם וכך נעשה ביום שני האחרון עם זוכי מחיר למשתכן בעיר העיין שגילו אנטנה סלולרית מחוץ למפרסת ביתם. מעיפים תושבים מהמועצה, בזלזול, ללא שום יחס, כדי להציג קמפיינים ולעשות יחסי ציבור על פרוייקטים בלתי גמורים.

אז בשביל מי הם עובדים ולמי הם דואגים? לתושבים או לעצמם? ככה נראים הדברים רק כשהקמפיין והכסא לפני הכל. בינתיים התושבים יכולים לחכות.

הצוות המופקד על פארק ההיי-טק עושה עבודה רצינית, וזכיתי גם להשתתף בחלק מהדיונים בהיותי בקואליציה, יותר מזה לעמדתי הצלחתם בעצמאותם ובזכות המרחק מהשפעת הנהלת העיר. אך פארק ההייטק הוא פרוייקט שראשיתו עם הסכם הגג לפני עשור כמעט והוא נועד לתמוך אותו. אין שום משמעות להצגתו במועצה בעת הזו פרט ליחסי ציבור וזאת בלבד"

השאר תגובה

דילוג לתוכן