גל בוסקילה,  בנו של מישל בוסקילה פרסם אתמול פוסט תמיכה במפלגת 'תקוה חדשה' והצליח לעורר עניין אצל הקהל הצעיר, כנראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ

מאז החליט גדעון סער להקים מפלגה חדשה, החבר האשקלוני שלו מישל בוסקילה לא נח לרגע וכעת גם משפחתו יוצאת בקמפיין משלה ומדגישה לכל המקורבים שלה מדוע כדאי לתמוך בסיעתו של סער, כאשר את העובדה הכי חשובה והיא שאב המשפחה,  נמצא במקום ריאלי ברשימה. אתמול פרסם בנו של מישל, גל בוסקילה פוסט בפייסבוק בו תיאר רשימת סיבות למה לבחור ב'תקוה חדשה': "מחקרים הראו שכאשר אנשים מגיעים לקלפי, ישנן מס' סיבות לבחירה שלהם.
חלק מושפעים מהסביבה והערכים אותם ספגו מהבית, חלק מצביעים מהרגש ומתוך נאמנות היסטורית, חלק מצביעים לחיזוק מועמד (פרסונלי) וחלק מצביעים אסטרטגית לגוש הרלוונטי.

לראש הממשלה נתניהו זכויות רבות, אך משך הזמן בהנהגה, ההחלטות בתחומי החינוך והכלכלה בתקופת הקורונה והעובדה שהליכוד יכול לחבר ממשלה רק באמצעות קצוות קיצון ואוכלוסיות שלא מייצגות את דעותיי – אלא חלק מהסיבות שבגינן לא אוכל להצביע לנתניהו.

אז אני מבין שכמעט בלתי אפשרי לשכנע אנשים לשנות את דעתם הפוליטית, אבל למען המתלבטים הכנתי רשימה של 10 סיבות (ויש עוד רבות וטובות) למה כדאי להצביע למפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער:

1. כי הצבעה ללפיד/בנט לא מחליפה שלטון.
לפיד ניסה כמה פעמים להקים ממשלה, אך במציאות שבה הימין מהווה רוב בעם, ראש ממשלת ישראל יהיה בהכרח מגוש הימין בעתיד הנראה לעין. בנט לא התחייב לא לשבת עם ביבי. שניהם בכל מקרה שותפים בכירים בממשלה בראשות גדעון.
הצבעת לפיד/בנט? שלטון לביבי.

2. כי "תקווה חדשה" היחידים שהקימו אתר המפרט את המצע האופרטיבי שלהם ואת התוכניות ליום שאחרי. מזמין אתכם לקרוא ולהבין מה הם מבטיחים:
https://www.newhope.org.il/

3. כי גדעון יודע לחבר קהלים ואוכלוסיות מימין ומשמאל. גדל בתל אביב החילונית ומתנגד לכפיה דתית, אך יחד עם זאת מכבד את מסורת ישראל ואיש ארץ ישראל השלימה.

4. כי הוא מתחייב להגבלת קדנציות לראש ממשלה, מתוך הבנה שמשך הזמן על הכסא משחית.

5. כי רובנו יותר קרובים בדעותינו למפלגות המרכז-ימין מתון, מאשר למפלגות הציונות הדתית/החרדים.

6. כי בתקופת הקורונה קיימת אכיפה בררנית במדינה באופן בוטה ופוגע בבעלי עסקים ואוכלוסיות שלמות, ומנגד גדעון התחייב לאכיפה אחידה בכל האוכלוסיות ומתן סמכויות לרשויות המקומיות.

7. כי הוא המתמודד בעל הניסיון הרב ביותר ברמה הפרלמנטרית ונמצא בכל צמתי קבלת ההחלטות לאורך השנים.

8. כי יש לו 4 נשים בעשיריה הראשונה, לעומת הליכוד עם 4 נשים בעשרים הראשונים.

9. כי עייפנו מ-4 סבבי בחירות, ריבים, שסעים, חרמות וגידופים. אחים אנחנו…פעם אחת בואו ננסה משהו אחר.

מישל בוסקילה וגדעון סער – צילום: פרטי

10. כי אבא שלי, מישל בוסקילה, מועמד לכנסת והוא נבחר ציבור עתיר זכויות ואדם מדהים. ברמה המקומית הוא הוכיח את עצמו, הגיע הזמן שיעזור לכל המדינה.

אז מי שכבר נעול על מפלגה – בהצלחה וניפגש בשמחות. מי שלא – חומר למחשבה."

תגובה אחת על “גל של תמיכה”
  1. אבא שלך לא שווה כלום מבחינה פוליטית.מפני שאבא שלך הה חבר שלו מימים ימימה ולא ניצל זאת למען העיר אשקלון.דבר שני פטרונו של אביך מר גדעון סער 20 שנה בפוליטיקה בתפקידיו השונים והאחרון שבהם שר החינוך לא הצליח להביא שום בשורה לא לתלמידים.ולא לעובדי ההוראה. ובכלל למערכת החינוך.אז אם לא הצליח בכול שנות כהונתו בתפקידיו השונים .אז למה שניתן לו להיות ראש ממשלה שזה תפקיד עם מלא אחריות.ולי גל בוסקילה יש לי יותר מ10 סיבות אבל הרבה יותר לבחור דווקה בנתניהו.שהוא לכול הדעות מנהיג מוערך בעולם שבאמת תרם רבות למען מדינת ישראל.פשוט מנהיג שרואים פעם בדור. ולכן לא מחליפים סוס בחמור

השאר תגובה

דילוג לתוכן