הלוויתו של אופיר ורובל מאשקלון שנפטר אתמול בפתאומיות בחוף גוטה תתקיים מחר בשעה 12 ובינתיים חברים רבים ובני המשפחה כואבים  את לכתו בטרם עת

ביום שישי בשעות הצהרים יצא אופיר ורובל (48) לצלול בחוף 'גוטה' באשקלון. במהלך הצלילה הבחין חברו כי הוא אינו זז, כשהתקרב אליו הבין כי הוא אינו נושם צוות מד"א שהוזעק אל המקום קבע את מותו וטען כי ככל הנראה אופיר נפטר מכשל לבבי במהלך הצלילה. עד מהרה התפשטה השמועה על מותו של אופיר ורבים פקדו את בית המשפחה ברחוב הורדים באשקלון. אופיר היה מאוד מוכר בעיר, הוא עבד כסגן מנהל במלון 'הרלינגטון' ולפני הקורונה התמנה למנהל אירועים   ב'דולוס', מותו היכה בתדהמה גם את בעלי האולם שמיהרו להגיע לביתו ולנחם את משפחתו.

אופיר ז"ל מאוד אהב את הים ואהב לדוג לפני שבועיים הוא הצליח לדוג דג ענק ומיהר לצלם לחבריו, מבחינתו הים היה הדבר הכי טוב שיש. לפני שבועיים התהפך עם סירתו בים וחולץ על ידי השיטור הימי ללא כל פגע, הפעם זה היה אחרת,  איש לא יודע עדיין מה גרם לכשל הלבבי במיוחד כשמדובר על צוללן ותיק שצולל ארבע פעמיים ביום. "הוא היה אדם מיוחד, חייכן, ישב המון עם חברים בקפה של רוז'ה ותמיד היה מאושר, לא להאמין שהוא כבר לא כאן זה אסון שקשה לעכל." סיפר אחד ממכריו.

כאמור, הלוויתו של אופיר תתקיים מחר בשעה 12 בצהרים, אופיר ז"ל הותיר אחריו אישה ושלוש בנות (19, 15, 11) יהי זכרו ברוך

השאר תגובה

דילוג לתוכן