מרכז הטניס והחינוך בעיר יחלק ערכות למידה דיגיטליות לילדים

המרכז, בניהולו של אילן ממן, מוציא לדרך יחד עם שאר מרכזי הטניס והחינוך בישראל פרויקט לחלוקת 100 ערכות למידה מרחוק לילדים.

הפרויקט מצטרף לחלוקה של למעלה מ-500 טאבלטים  לילדים בחודש יולי האחרון  ולחלוקה של ארוחות חג לכ-1,000 משפחות לפני פסח, בעיצומו של גל הקורונה הראשון.

 

צילום: מרכז הטניס

מרכז הטניס והחינוך באשקלון ייחל בימים הקרובים, יחד עם שאר מרכזי הטניס והחינוך ברחבי ישראל, בפרויקט ה-100. במסגרת הפרויקט יחולקו 100 ערכות למידה דיגיטליות לילדים, בשיתוף פעולה עם התאחדות הקבלנים בוני הארץ והפורום הישראלי למנהיגות. חלוקת הערכות תתבצע במתכונת של שיתוף ציבור, לאחר שהילדים והמשפחות יתבקשו לענות על שאלון קצר ולאחר מכן תקבע ועדה מיוחדת את זהות המקבלים את הערכות.

פרויקט ה-100 מצטרף ליוזמות החברתיות שהובילו מרכזי הטניס והחינוך בישראל, מיד עם פרוץ מגפת הקורונה, במטרה להקל על צרכים והמצוקות של הילדים. כך למשל, במהלך חודש אפריל יזמו במרכזי הטניס והחינוך לקראת חג פסח מבצע של חלוקת שוברי מזון בסך של 400 ₪ לכ-1,000 משפחות, שילדיהן משתתפים בתכניות הקהילתיות אשר מופעלות באשקלון ובמרכזים נוספים ברחבי הארץ. זאת במטרה להבטיח, כי יוכלו לקיים את החג בכבוד וברווחה. בהמשך, במהלך חודש יולי, חילקו מרכזי הטניס והחינוך למעלה מ-500 טאבלטים לילדים ובני נוער, שבבתיהם אין מחשבים או תשתית אינטרנטית. הטאבלטים נועדו לשמור עמם על קשר שוטף, לאפשר להם לקבל ליווי רגשי מקצועי צמוד ואף לשמש אותם לצורכי למידה מרחוק, עם פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה.

  1. צילום: מרכז הטניס

כעת, וכאמור בשיתוף פעולה עם התאחדות הקבלנים בוני הארץ והפורום הישראלי למנהיגות, יוצאים במרכזים בסבב נוסף של חלוקת ערכות למידה מרחוק, לנוכח התמשכות המגפה, ההגבלות והריחוק החברתי.

לפרויקט ה-100 נרתם בנוסף אנדי רם, לשעבר מבכירי הטניסאים בישראל ואלוף גראנד סלאם בזוגות, שלקח חלק פעיל בעידוד קבלנים ואנשי עסקים לתרום מכספם לרכישת ערכות הלמידה למען הילדים.

אילן ממן, מנהל מרכז הטניס והחינוך באשקלון וממובילי הפרויקטים הקהילתיים במרכזי הטניס והחינוך בכל רחבי הארץ, מסר: "מרגע שהקורונה נכנסה לחיינו, המחשבות על המצב הכלכלי והרגשי של הילדים והמשפחות מדירות שינה מעינינו. לכן, אנחנו כאן עבור מי שזקוק לעזרתנו הכי הרבה, במיוחד במציאות הקשה הנוכחית. בפרויקט ה-100 ניתנה לנו הזכות להמשיך במתן הסיוע לילדים ולמשפחות בזכות שיתוף פעולה עם התאחדות הקבלנים בוני הארץ והפורום הישראלי למנהיגות – ועל כך תודתי והערכתי למי שמזדהים עם חזון האחריות החברתית שאנו מובילים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן