עצוב: הצלם המיתולוגי של עיריית אשקלון גרגורי ברקן נפטר הבוקר מדום לב

הצלם המיתולוגי האהוב של עיריית אשקלון, שנכח תמיד בכל אירוע ובכל מקום,  גרגורי ברקן, הידוע גם בכינוי 'גרישה', נפטר הבוקר מדום לב, הלוויתו טרם נקבעה. חברתו אורנה כתבה עליו:  "בוקר שאין לו תחליף לכל העיר. עידן שלם עוזב. עבורי גרישה היא חלק מההיסטוריה של אשקלון. אני יודעת,  הכרתי אותו למעלה מ -20 שנה. כל הקונצרטים, אירועי העיר מעולם לא התקיימו בלעדיו.

הוא אדם לא כסוף, נלהב, וזאת למרות שהוא היה המפרנס היחיד במשפחה.  רק לאחרונה הוא החל לדבר על עצמו, יותר ויותר מודאג מאחרים.כן, לא שאלתי איכשהו. יש בן אדם, ויש, הוא רוצה, הוא יגיד.
לאחרונה הוא התחיל לבקר אותי לעתים קרובות בעבודה. רציתי לדבר, ראיתי בי חבר. הוא התיישב, סיפר עד כמה אשתו חולה, שהוא היחיד שעליו היא יכולה לסמוך, כמה הוא גאה בהישגי בנו, איך הוא אוהב את נכדיו, הראה תמונה. הוא תמיד התעניין בבריאות הוריי, אבא שלי.
כל יום הוא שלח לי משאלות וגלויות שונות.
רק עכשיו אני מתחיל להבין כמה תשומת לב וזהירות היא. חום אנושי, הוא רצה מאיתנו את כל זה. הוא לא התכוון לעזוב, היו לו תוכניות לחיים.
לאחרונה הוא נרשם לבית אולה לקורסים על משתמשי אינטרנט ו- Watsapp לגיל 55+, מאוד רצה ללמוד להשתמש בטכנולוגיה כדי להועיל, לשלוח ברכות לחברים. הוא הגיע לשיעור ראשון מאוד, עזר לי לסדר כסאות, כמו תמיד, דאג לא רק לעצמו, אלא גם לאחרים." 

גרגורי היה מאוד אהוב באשקלון נהג להסתובב הרבה גם במדרחוב ובקפה של רוז'ה וכיבד כל אחד באמירת שלום, יהי זכרו ברוך.

גרגורי ברקן ז"ל - צילום: פרטי

השאר תגובה

דילוג לתוכן