נמשכת חלוקת המלגות במגזר החרדי: אתמול (שני) התקיים טקס הענקת מלגות לאברכים ובנות סמינר. בעקבות מגבלות הקורונה, הטקס נערך בנוכחות ראשי הכוללים בלבד והם שיעבירו את המלגות לתלמידיהם.

 

המלגה, בסכום של 1,000 ש״ח תנתן ל-212 אברכים. חשוב לציין, זו היא השנה הראשונה בה יחולקו 11 מלגות בסכום של 3,000 ש״ח לבנות סמינר שיתנדבו בבית הספר החרדים כחונכות. בנוסף, יחולקו 10 מלגות לבנות סמינר מטעם מפעל הפיס על התנדבותן בקהילה בסכום של 10,000 ש״ח לכל מלגה. בהתאם לכך, חולקו מלגות על ידי העירייה בשווי 245 אלף שקלים סה״כ.

 

המלגה, פורסמה באמצעי התקשורת השונים וקראה לאברכים להגיש מועמדות. לאחר איסוף הנתונים ובחינתם על פי קריטריונים קבועים מראש, נבחרו הזכאים.

ראש עיר תומר גלאם בירך את מקבלי המלגה ואמר: ״אני שמח לראות כיצד המדיניות שלנו לשוויון לכלל המגזרים בעיר מיושמת הלכה למעשה. מגיע לכל רוכשי ההשכלה בעיר, ללא קשר למגזר ממנו הם מגיעים, הזדמנות אמיתית להתפתח ולהתקדם וזה גם מה שאנחנו מבצעים החל מהחינוך הרך, מאפשרים לכולם נקודת פתיחה שווה על ידי השקעה שווה ומאוזנת בין כולם. שיהיה בהצלחה למלגאים״.

סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור: ״ראשית אני רוצה להודות לראש העיר שעושה חיל בעיר, ממשיך לטפח את המגזר הדתי-חרדי. לפנינו יושבים נבחרת הגאונים של אשקלון, ולראשונה בתולדות העיר, ראש העיר מעניק שיוויון הזדמנויות. זאת זכות עצומה לעיר אשקלון שהיא עומדת מאחורי לימוד התורה והזכות הזאת תעמוד לה. תודה למרכז הצעירים, לניסים בן דוד ולדניאלה, על פועלם הרב וקידום המלגות לאברכים ולבנות הסמינר״.

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן