ראש העיר נפגש עם מייסד קבוצת השולמנים ועם נציגת הקבוצה באשקלון

אתמול (שני) נפגש ראש העיר, תומר גלאם, עם נציגי קבוצת השולמנים בישראל ובאשקלון במטרה לבחון יוזמות ושיתופי פעולה למען העסקים באשקלון.

 

ראש העיר, תומר גלאם: ״מיד עם פרוץ משבר הקורונה ולאורך כל החודשים האחרונים, עיריית אשקלון ביצעה שורה של יוזמות למען העסקים כדי לסייע להם לצלוח את המשבר ולצאת ממנו בצורה המיטבית ביותר. בין היתר, הקמנו את הקרן לקידום עסקים בשווי 2 מיליון שקלים, פרסמנו את בעלי העסקים על שלטי חוצות, התרנו להם להוציא את הפעילות שלהם למרחב הציבורי, בקרוב מאוד יעלה לאוויר אתר העסקים של אשקלון וכיום אנחנו מקדמים הצבת שולחנות וכיסאות באזורי מסחר והסעדה כדי לעודד את הצריכה המקומית שלנו. המאבק של השולמנים בכלל ושל בעלי העסקים באשקלון בפרט, זה המאבק שלנו. כלכלה מקומית חזקה יוצאת עיר חזקה ונמשיך לפעול כדי לקדם יוזמות ופעולות נוספות למען העסקים המקומיים״.

 

מייסד קבוצת הפייסבוק ״אני שולמן״ ומנכ״ל הקרן למען העצמאיים, אביר קארה: אני שולמן היא קבוצה של מעשים. יום יום אנחנו פועלים כדי להפוך את חיי העצמאים ובעלי העסקים לפשוטים יותר. לכן, מחמם את הלב לפעול עם עיריות וראשי ערים שמבינים את החשיבות של המגזר העסקי בתחומם ופועלים במעשים ולא בדיבורים כדי להושיט יד ולאפשר לעסקים לצמוח. עיריית אשקלון בהובלת ראש העיר גלאם מביעים מחויבות עמוקה למגזר העצמאים, המגזר שסובל מהכי הרבה קשיים במדינה ומבינים היטב את צרכינו. אנחנו מאמינים שההתחייבויות שלהם לפעול יחד איתנו להפחתת הביורוקרטיה, הקטנת נטל המסים והאגרות והענקת הכלים לצמיחה מתוך משבר הקורונה – יתורגמו להצלחות בשטח״.

נציגת השולמנים באשקלון, נינה לחזיאל: ״מעל 9 חודשים שאני מגיעה לכל מקום בארץ כדי לקחת חלק בארגון המופלא של אני שולמן, בתקופה האחרונה התנדבתי בעיר שלי והתאהבתי בעשייה למען אחרים. במסגרת הפעילות שלי בשולמן ובעיר אשקלון נפגשנו עם ראש עיריית אשקלון מר תומר גלאם במטרה לצרף אותו לתמיכה בתוכנית שלנו ״רשויות מנצחות״ עם שולמן. תומר היה קשוב ענייני ומלא אמביציה כלפיי העשייה לטובת בעלי העסקים בעיר ואף סיפר לנו בהתלהבות על צעדים מתוכננים בעיר ועל יוזמות שהעירייה ביצעה למען העסקים המקומיים במהלך משבר הקורונה״.

ראש העיר ביקש להדק ולחזק את הקשר ואת שיתוף הפעולה מול השולמנים בעיר ואמר כי יש להם דלת פתוחה בעירייה לכל נושא, יוזמה או סוגייה, בכל תחום.

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן