סיפורה של טליה מאשקלון לא הותיר עין אחת יבשה, אך יש כאלה שעשו יותר מאשר להזדהות ולגלות אמפתיה, סיירת שחר של מג"ב הגיעה היום בכדי לעודד אותה – מרגש

לפני כשבוע פורסם בתוכנית "הצינור", סיפורה של טליה, ילדה בת 9 שעברה חרם קשה מאוד בבית ספרה באשקלון. "לא אוהבים אותי", סיפרה טליה בעצב בתוכנית, "אומרים לי 'תמותי', 'תתאבדי', אומרים לי שאני עיוורת בגלל המשקפיים". היא סיפרה עוד כי בהפסקות היא הייתה יושבת לבדה, כששאר הילדים צוחקים עליה ואף אחד לא משחק איתה.

צילום מסך מתוך תכנית הצינור

פקד ירדן פוגל, סגן מפקד יחידת שחר 101 תל אביב של משמר הגבול, ראה את הסרטון ומיד יצר קשר עם האמא של הילדה. ירדן יחד עם צוות שוטרי היחידה הגיעו אל הילדה בביתה באשקלון. אמה של הילדה הוציאה אותה אל מחוץ לבניין על מנת להפגיש בינה לבין השוטרים. השוטרים דיברו עם הילדה, חיזקו אותה מאוד ואמרו לה כמה שהם מעריכים אותה ושהיא גיבורה בשבילם. "את לוחמת בלב ובנשמה", אמר לה פוגל, "אל תתני לאף אחד להוריד לך את החיוך, את ילדה סופר מקסימה".

צילום: דוברות מג"ב

 

השוטרים נתנו לילדה שי צנוע וכמה פריטים של לוחמי מג"ב ביניהם כומתה, כובע וסיכת לוחם, על מנת שהילדה תזכור שהשוטרים איתה, עוטפים אותה ומחזקים אותה. כל הביקור בוצע על פי הגבלות והנחיות הקורונה ועוד הבטיחו כי ימשיכו לבקר לתמוך ולהעצים.

צפו בביקור המרגש:

השאר תגובה

דילוג לתוכן