ישראל שמילה המורה המיתולוגי של אמי"ת ב' נמצא ללא רוח חיים בבית העלמין במושב ברכיה כשסימני כוויה על גופו – המשטרה פתחה בחקירה

ישראל שמילה (64) ממושב ברכיה נמצא הבוקר (יום ו') ללא רוח חיים כשבגופו סימני כוויה. המשטרה הגיעה אל הזירה והחלה באיתור ראיות ומנסה להבין מה התרחש בדקותיו האחרונות של שמילה. עד מהרה קיבלה משפחתו את ההודעה בדבר מותו והוכתה בתדהמה. ההשערה הראשונית כי שרף מסמכי גניזה והאש פגעה בו והתלקחה במהרה.

 

מקורביו מספרים כי הוא היה חולה בשנים האחרונות אך אף אחד לא האמין כי הוא יסיים את חייו בצורה כזו. חבריו מביה"ס עדיין נמצאים בקשר אדוק עימו ואף דיברו איתו רק היום. אשתו סיפרה לחברים כי הוא אמר לה בבוקר שהוא יוצא לסידורים.  לכן אף אחד לא מבין כיצד הגיע לבית העלמין.  שמילה שימש שנים כמורה ומחנך באמי"ת ב', הוא חינך דורות של תלמידים, במקביל התנדב בבית הילדים 'נווה הרואה', ושנה אחת אף לימד חשבונאות בתיכון המקצועי 'אורט אדיבי' , למען הגילוי הנאות אני הייתי אחת מתלמידותיו וזוכרת ממנו את החייכנות מאחורי השפם שאפיינה אותו מאוד.

  1. ישראל שמילה ז"ל (משמאל) – צילום: פייסבוק ביה"ס

בשעת הצהרים פתחו בבית הספר שיחת זום לכל צוות המורים והגדירו אותה כשיח חירום, בדף הפייסבוק של ביה"ס נכתב: "ברוך דין האמת. בצער רב ובתדהמה, התבשרנו על מותו הפתאומי של המורה היקר והאהוב, ידידנו ישראל שמילה. צוות בית הספר מתכנס כעת למפגש ובמקביל מתקיים מפגש לתלמידים שלמדו איתו בשנים האחרונות. מפגש עם בוגרי בית הספר יתקיים במוצאי שבת קודש בשעה 18:30 "

מועד הלוויתו של שמילה ז"ל טרם פורסם. יהי זכרו ברוך

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן