לאחר ההצלחה המשגשגת במחוז דרום, יו"ר המחוז עו"ד אלעד דנוך קוטף עוד הישג משרדו  עולה ברשימת דנס 100‪ 

אלעד דנוך הוא ללא ספק גאווה מקומית בשנים האחרונות.  השבוע נחשף דירוג DUNS100 לשנת 2022, ובו פורסמה רשימה של המשרדים הטובים בארץ לפי תחומים – בין המשרדים הגדולים והחזקים בישראל, ניתן היה למצוא משרד אשקלוני, עם שלוחה בב"ש – משרדו של עו"ד אלעד דנוך, המכהן כיו"ר מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין, ושותפו עו"ד אריק ריביצקי, העומד בראש משרדם בבאר שבע.

משרדם של עו"ד אריק ריביצקי ועו"ד אלעד דנוך עוסק בתחום הנזיקין, והליטיגציה האזרחית, בפריסה גאוגרפית רחבה עם משרדים באשקלון ובאר-שבע. במשרד מתנהלים תיקים מורכבים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה.

עו"ד אלעד דנוך, משמש בשלוש השנים האחרונות כיו"ר מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין, ואמון על פעילות לשכת עורכי הדין מאשדוד ועד אילת, משרדו של דנוך נמצא בדירוג בשנתיים האחרונות, אולם השנה הודיעו לו על קפיצת מדרגה, וכניסה לקטגוריית המשרדים הבולטים.

עו"ד אלעד דנוך

DUN'S 100  הינו דירוג עורכי הדין המובילים בישראל, מלווה את המשק מעל ל-35 שנים, מציג את המשרדים המובילים בענפים השונים ומשקף את המציאות העסקית בישראל בצורה מהימנה, מדויקת ומקצועית.

מדובר בדירוג מקצועי, אובייקטיבי ומהימן, המתבסס על קריטריונים קבועים, מוגדרים ומדידים, בהתאם לענפי המשק השונים.  הופעה בדירוג מעידה על השתייכות לקבוצת עורכי הדין המובילים והמצליחים במשק הישראלי, ומהווה חותם של איכות לחברה ולמנהליה.

חותם זה הוא הוכחה לאיתנות, מובילות ומצוינות ומהווה כלי אסטרטגי המסייע לחשיפה ולהרחבת ההזדמנויות העסקיות של החברות המדורגות – מול לקוחות, ספקים ומשקיעים בארץ ובעולם.

השאר תגובה

דילוג לתוכן