כחצי שנה לאחר שתבע את חברת הביטוח – עובד מחלקת התברואה יפוצה בכ-800 אלף שקלים

 

לפני כחצי שנה הגיש תושב האזור עובד מחלקת התברואה ברשות המקומית, תביעה לא שגרתית. בתביעה שהוגשה על ידי עורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן קריסי המתמחים בדיני נזיקין – סיפר האיש כי שלוש שנים קודם לכן בעת משמרת בעבודתו בפינוי אשפה, הוא נגרר על הקרקע ונגרמו לו נזקים גופניים משמעותיים בעקבות כך.

התובע שתפקידו בדרך כל היה לנהוג ולהיות אחראי על משאית פינוי אשפה, חנך נהג אחר ולפיכך במועד הרלוונטי היה עמד בחלקה האחורי של משאית הזבל כיוון את הנהג, ותוך שהמשאית עוברת ממקום למקום הוא גם עזר לאיש צוות נוסף לאסוף את האשפה בכל עצירה. לצערו, באחת הבלימות של המשאית הוא נזרק לאחור ועל מנת למנוע את נפילתו ידו אחזה בידית אחורית של המשאית ואילו שאר גופו פשוט נגרר על הכביש, כך משך מספר מטרים עד שהנהג החדש שמע את הצעקות מאחור ועצר את המשאית.

לאחר המקרה ניגש האיש לקבלת טיפול רפואי במוקד בטרם, ולאחר מכן לקבלת טיפול בבית החולים. בהמשך התברר כי הוא סובל מקרע בגיד בשוק שמאל, ובקרע באחד השרירים.

בתחילה ניהל עו"ד כהן את ההליכים במוסד לביטוח לאומי שכן התאונה הייתה תאונת עבודה והנפגע הוכר כמי שסובל מ-36 אחוזי נכות והוא החל מקבל גמלה בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

לאחר סיום ההליכים כנגד המוסד לביטוח לאומי, הגיש עו"ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח של המשאית בו פירט את נזקי הנפגע. "לפני קרות התאונה עבד התובע עבודה פיזית שעות ארוכות ללא כל בעיה ומגבלה, דבר אשר נפגע עקב התאונה".

עקב מגבלותיו פוטר התובע והוא התקשה לחזור למעגל העבודה באופן רציף ומצא עצמו מחליף מספר מקומות עבודה מאז התאונה, עד אשר מצא עבודה המתאימה למגבלותיו אולם בשכר הנמוך מזה שהיה לו עובר לתאונה.

עו"ד איל כהן

במקביל, טען התובע, כי עקב בעיותיו הרפואיות נאלץ לעבור טיפולים רפואיים רבים אולם למרות טיפולים אלה המשיך לסבול ממגבלות רבות.

בפסק הדין שניתן לאחרונה בבית משפט השלום ברחובות, קבע בית המשפט כי בנוסף לסכום של 660 אלף שקל שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי, יפוצה האיש בלמעלה מ-110 אלף שקלים, ובסך הכל יפוצה בכ-800 אלף שקלים בגין התאונה ונזקי הגוף שנגרמו לו בעטיה.

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן