לאחר סאגה ארוכה שנמשכה זמן רב, הודיע אתמול משרד הפנים לעיריית אשקלון כי הוא מאשר את מינויה של גלית כהן לתפקיד מנהלת היכל התרבות.

כהן, תושבת אשקלון, היא בעלת תואר ראשון בפוליטיקה וממשל, סוציולוגיה ואנתרפולוגיה מהמכללה האקדמית אשקלון ובעלת תעודת הכשרת דירקטורים בתאגידים מוניציפאליים וציבוריים מהמכללה למינהל, שימשה שנים כעוזרת מנכ"ל העירייה ולאחר מכן עוזרת ראש העיר, תומר גלאם.

כזכור, כהן נבחרה לראשונה לתפקיד לפני יותר משנתיים וחצי בחודש ינואר 2019. היא ניהלה את ההיכל במשך כשנתיים, בהן לא אושר מינויה לתפקיד לאחר שנטען כי אינה עומדת בתנאי הסף.

בחודש דצמבר 2020 היא הודיעה על פרישה מתפקידה והסבירה זאת במכתב ההתפטרות שלה בו נכתב: "מאחר והליכי אישור המכרז עליו התמודדתי לניהול היכל התרבות, טרם אושרו על ידי משרד הפנים ולאור ההתנהלות המשפטית ולאור הטענות שהועלו על תקפות המכרז בו התמודדתי, הנני מבקשת לפרוש מתפקידי", כתבה כהן.

גלית כהן – צילום: סיון מטודי

 

בחודש פברואר השנה פורסם מכרז חדש לתפקיד הזה, כהן התמודדה שוב ובחודש מאי השנה החליטה ועדת המכרזים של החברה הכלכלית לבחור בה לתפקיד. הפעם, חוזה ההעסקה שלה נשלח מיד למשרד הפנים על מנת לקבל את אישורו.

במשך שלושה חודשים נבחן חוזה ההעסקה של כהן במשרד הפנים, שדרש מהחברה הכלכלית הבהרות ומסמכים שונים. אתמול כאמור, התקבל מכתב שעליו חתום איתי פלומבו ויסמן, סגן מנהל אגף תאגידים עירוניים במשרד הפנים ובו נכתב כי "לאחר בדיקת חוזה העסקתה הוחלט לאשרו".

השאר תגובה

דילוג לתוכן