ביאנלה למעצבי עתיד בחינוך 2022. בנייני האומה בירושלים נציגים מ 48 מדינות ושלוש תלמידות מבית הספר על שם אורט הנרי רונסון שמביאות כבוד לבית הספר ולמערכת החינוך העירונית כולה

הבינאלה למעצבי החינוך מתקיימת בכל שנה במדינה אחרת, אל הבינאלה מגיעים נציגים מכל העולם ומציגים תכנית, או חזון שצפוי להשפיע על עתיד החינוך בעולם.

במהלך ההצעה מפרטים המציגים את הרעיון, מוכיחים לשופטים כיצד הוא יקח חלק משמעותי בעיצוב עתיד החינוך.

בנות כיתה י 3: שחר אלפי, נועם אמסלם ויעל שפרקין בליווי המורה למדעים ופיזיקה ענת אליאס מבית הספר אורט הנרי רונסון, הציגו במסגרת קורס השכלה כללית בבית הספר את פרויקט ביומימיקרי- ממטרת פיבונצ׳י, ממטרה שמסוגלת לחסוך מים רבים לצורכי חקלאות מבלי לפגוע ביבולים.

התלמידות חשפו את הפרויקט בפני נציגי חינוך מהארץ ומהעולם. בין הנוכחים היו נציגי האיחוד האירופי ותקשורת מרחבי העולם שסיקרה את הארוע. במהלך ההצגה הגיעה אף נציגה מקוריאה שקיבלה הסבר באנגלית מרשימה, על המיזם, והודתה לתלמידות במילים חמות.

"לראות את התלמידות המדהימות שלנו, מסבירות באנגלית כל כך יפה על המיזם שהן טיפחו לנציגים מכל העולם, כאן אצלנו באורט הנרי רונסון ,הלב מתמלא גאווה עצומה", סיפרו המורות מרינה חלפון וענת אליאס .

"כמנהלת בית הספר שמוביל חדשנות ויצירתיות, אין מאושרת ממני לראות את התלמידים שלנו מציגים רעיונות בבמה כל כך מכובדת. נמשיך להוביל יצירתיות יוזמה וחזון בקרב התלמידים". צ'יינה מנהלת בית הספר אורה גול

השאר תגובה

דילוג לתוכן