מרבין בשמחה: שיירת השמחה של אמית הגיעה לאשקלון

לרגל חודש אדר, יצאה מבית החינוך אמית ב' אשקלון, שיירת רכבים חגיגית ומקושטת בהובלת רכב עם הגברה איכותית ותאורה מיוחדת, בלונים, תחפושות ובעיקר הרבה שמחה.

השיירה, שיצאה מבית החינוך לוותה בשירי פורים שמחים ששימחו את כל התושבים, הסתובבה ברחבי העיר אשקלון במסגרת מבצע 'קרנבל אמי'ת'. במקביל, שכבה יב וצוות החינוך החברתי, קישט את ציר בן גוריון, תחנה המרכזית – כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המפגש של צוות אמית ב' אשקלון עם התלמידים היה מרגש, והעיד כמה גדול הגעגוע.

צילום: עדיאל לוי

אגם דמרי, תלמידת כיתה ט משתפת: "למרות הקורונה והמצב הלא פשוט פה, בית הספר ומועצת תלמידים דואגים להרים את האווירה בעיר. הגענו לכל התלמידים עשינו להם שמח, חילקנו כרטיסי הגרלה לכל תלמיד ותלמידה וגם לא שכחו להגיע לבית הילדים לשמח ולדאוג לתלמידים שם. וגם את הקשישים לא שכחנו ולצוותי הרפואה שי הענקנו. כיף לדעת כי יש מי שדואג לנו התלמידים כל הזמן".

גדעון שינדלר, מנהל בית החינוך: "הצורך לשמוח, בהארת פנים ובסיבות לחגוג הפכו להיות מוצר חיוני, לכן בחרנו להוציא את השמחה לרחובות העיר. בשנה בה התפילות מתקיימות ברחובה של עיר, גם השמחה פורצת גבולות מחוץ לבית החינוך. שאיפתנו להביא תורת חיים לתלמידנו ולעיר כולה מתגברת על אתגרי הזמן, תודות ליוזמה והיצירתיות של הצוות ורשת אמית".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "במיוחד בימים אלה, ברשת אמית, רואים ערך מאוד גדול להיות נוכחים בשטח, לצאת מקירות בתי החינוך החוצה, להגיע לכל התלמידים ולשמוח איתם, כמובן על פי ההנחיות".

השאר תגובה

דילוג לתוכן