תלמידות מבית החינוך 'אורט אדיבי' קיימו מפגש זום עם אחותה של מיכל סלע ובסופו הדגישו כי חשוב להמשיך ולצעוק את זעקתן של הנשים שלא תזעקנה עוד ולמען נשים אחרות שעבורן לא יהיה מאוחר מידי

בסיוע המשרד לקידום מעמד האישה באשקלון, בניהולה של עו"ד תמר יוספי, התקיימה הבוקר (א') שיחה מרתקת ועוצמתית עם ליאת פיירמן, אחותה של מיכל סלה ז"ל שנרצחה על ידי בעלה לעיני בתם הפעוטה. ההרצאה התקיימה בזום ובכל זאת הייתה עוצמתית כל כלך, ליאת הדגישה בפני הבנות את החובה המוסרית שלהן כשומרות סף בזוגיות, הדגישה מהם תמרורי אזהרה בזוגיות, "ביחד נביא למיגור הטרור החברתי הנוראי הזה", אמרה והוסיפה:  "היעד שלנו הוא אפס נרצחות בשנה." ההרצאה בהחלט נגעה בליבן של הבנות, למרות הריחוק, עדיין הדבר טלטל אותן והיה עוצמתי כל כך. מנהלת בית הספר אליקי אלקובי הוסיפה ואמרה: "כשהציעו לנו להשתתף בהרצאה עוצמתית זו לא חשבתי פעמיים, זה חשוב יותר מכל שיעור אחר בכיתה, ראיתי את התגובות של הבנות, השאלות שלהן, והבנתי כמה זה חשוב, לזה אני קוראת חינוך לחיים, וזה משהו שאנו מנחילים כאן באופן קבוע." 

צילום: ביה"ס

אלקובי הוסיפה: "השיח היה פתוח ונתן לבנות אפשרות לבטא את עצמן, להכיר ולהתמודד עם הנושא, לשים לב למערכות היחסים  אותן הן מקיימות או לחלופין להיות שומרות סף לחברותיהן ולסובבות אותן על מנת שאף אחת לא תישאר לבד. חשוב שלא נשתוק, נשתף, כלל ברזל , אל תאמרי לי זה לא יקרה, פני לקבל יעוץ וליווי מקצועי, חשוב להיות קשובים ללב שלכן הנשים, אהבה חונקת , היא אינה אהבה מטיבה. רגע הפרידה מבן זוג אובסיסיבי הוא קריטי, ועשוי להיות סכנת חיים, חשוב לעשות זאת כשאת בסביבת מקורבים ולא כשאת לבד. הבנות יצאו עם מסר חזק, נזכור ולא נשכח, אם תקשיבי לעצמך באמת ותלכי בדרכך שלך , תראי שמסע החיים טומן בתוכו אור וטוב , רק קחי וחייכי. צוואת מיכל סלה. ״משתפות ולא שותקות״ יהי זכרה של מיכל מהפכה, תודה לליאת על השיתוף המרגש והמחכים.תודה לתמר יוספי על הקמת מפגשים ככ מעצימים בעיר אשקלון , זכינו למפגש לא פשוט גם בעבור תלמידות אורט אדיבי."

השאר תגובה

דילוג לתוכן