ביוזמת המכללה האקדמית אחוה, הגיעו תלמידים מתיכון באר טוביה למכללה כדי להיחשף לאקדמיה, לחדשנות ולמקצועות המחר. הם גם נהנו מהופעה של הזמר יהונתן מרגי

כ-30 תלמידים מתיכון אזורי באר טוביה הגיעו ביום שלישי השבוע לאקדמית אחוה, במסגרת יום חשיפה לאקדמיה שאורגן על-ידי המכללה. מטרת הביקור הייתה להנגיש את האקדמיה לנערים ולנערות כבר בהיותם בתיכון, כאשר במהלך היום נהנו התלמידים מסדנאות העצמה ומנהיגות, ביקרו בחדר החדשנות במכללה ושמעו הרצאה של ד"ר מיכל רביבו, דיקן הסטודנטים. התלמידים גם פגשו את יו"ר אגודת הסטודנטים, אופיר נפתלי-אופשטיין, ושוחחו איתה על חשיבות הלימודים באקדמיה לצד ערכים כמו תרומה לקהילה.

התלמידים זכו ליום לימודי חוויתי שנועד להעלאת המודעות האישית של התלמידים, קידום עשייה אזרחית וקידום חינוך ערכי, ועידוד התלמידים למעורבות ויוזמה בקהילה. במהלך היום התלמידים נהנו מפעילויות בהן 'מציאות מדומה' והדגמה במדפסות תלת מימד. באקדמית אחוה אמרו כי מטרת הביקור הייתה לחשוף את התלמידים הצעירים לתחום החדשנות בו מובילה המכללה, ולמקצועות המחר הנלמדים בה. לקראת סיום היום, לקחו התלמידים חלק בהפסקה פעילה שארגנה אגודת הסטודנטים בשיתוף המכללה האקדמית אחוה, במהלכה נהנו מדוכני מזון, די.ג'יי ולקינוח חגגו בהופעה של יהונתן מרגי, אחד מהזמרים המובילים בארץ שהתפרסם בעקבות השתתפותו בתכנית הריאלטי 'הכוכב הבא'.

"היה יום כיף, מלמד, זכינו לחוויות לימוד אחרת, מחוץ לבית הספר", אמרה התלמידה רוני אלחנני. שירה מפן, תלמידת כיתה ח', הוסיפה: "היה לנו יום מלא בחוויות, ידע, העשרה והכנה לעתיד. היה זה יום כיפי, יום חשוב, שבו הכרתי דברים חדשים וקיבלתי טעימה מהעתיד". סימא יוסף, רכזת פדגוגית של חטיבת הביניים בתיכון באר טוביה אומרת כי, "המטרה היא להעניק לתלמידים יום שבו ייחשפו לעולם המחר, לאקדמיה המנווטת את תלמידיה למקצועות העתיד ולהתנסות מלמדת ומעשירה".

"במכללה האקדמית אחוה מיושמת תפיסת עולם של מִיצוי-יָנות – מצוינות הנובעת ממיצוי מיטב היכולות האישיות של כל סטודנט וסטודנטית, בדגש חזק על הפריפריה החברתית -גיאוגראפית", אומרת ד"ר רביבו. "המפגש עם הצעירים ריגש אותי מקצועית ואישית. התרשמנו כי מפגש עם עולם אקדמי קרוב ונגיש, עזר לפתוח בפני התלמידים את האופק האקדמי כחלק מסט האלטרנטיבות הרלבנטיות עבורם בנקודת זמן קריטית של לימודיהם, התפתחותם ועיצוב עתידם המקצועי. זוהי זכות וחובה של המכללה האקדמית אחוה לתת מענה לפריפריה החברתית-גיאוגרפית של ישראל"

השאר תגובה

דילוג לתוכן