25 מרצות מעוררות השראה הגיעו בשבוע הנערה הישראלית לבית הספר "אורט" על שם הנרי רונסון, ובמהלך שבוע מעצים ומרשים במיוחד העשירו את התלמידות והתלמידים, במסגרת שבוע הנערה הישראלית

 

בשבוע שעבר התקיים שבוע הנערה הישראלית. בבית הספר 'אורט' על שם הנרי רונסון, החליטו להשתתף במיזם ולהעצים את תלמידי בית הספר בצורה מקורית, ייחודית  ובלתי נשכחת. התלמידים זכו לשבוע עוצמתי ומרשים מאין כמוהו – שבוע שבוודאי יישאר חקוק בזכרונם עוד שנים רבות. 
במסגרת השבוע שנערך בשיתוף פעולה עם ארגון שוות – ( ארגון ששם לעצמו למטרה לחזק את הבטחון העצמי ולהעצים את הנערות בישראל) אותו הובילה וארגנה רכזת החברתית בבית הספר דבורה ברבש בשיתוף צוות המורים, הגיעו בימים ראשון – חמישי, 25 מרצות לבית הספר. 
יצוין כי כל המרצות הגיעו בהתנדבות מלאה לפעילות. 

הרצאות מעוררות השראה

בכל יום הגיעו מספר מרצות בעלות סיפור אישי יוצא דופן, וסיפרו לתלמידים על העצמה נשית, על הכוחות הפנימיים שיש להן וכיצד מוציאים אותם מהכוח אל הפועל, על התמודדויות, כישלונות והיכולת ללמוד מהם ולהתעצם, ובעיקר חיזקו את התלמידות והתלמידים ועוררו בהן השראה. המרצות אף נשארו לענות על שאלות לאחר ההרצאות
הייחודיות במיזם היא הגיוון במסרים, חשיפה למרצות מעולמות שונים שכל אחת מהן הוגדרה כ"מנטורית", להביא את סיפורה ואת המסר הייחודי שלה לתלמידים.
בין המרצות שהגיעו לביה"ס הייתה ד"ר איריס הראל רופאת נשים בבית החולים ברזילי המתמחה בטיפול בנערות בגיל ההתבגרות, אל"מ טל רוזין שנמצאת בחופשת פרישה מצה"ל  סיפרה לתלמידות על הדרך המרשימה שלה להתקדמות בעולם גברי יחסית על הקשיים וההצלחות, עו"ד זהבה קרן, יעל רז מנהלת אגף החוסן ושעת חירום בסוכנות היהודית. מתחום החינוך הגיעה אתי חדד לוי, מנהלת אזור דרום בתכנית הישגים מעמותת אלומה, מעולם העסקים הגיעה מנכ"לית נשיאות המגזר העסקי הגר יהב, ועוד רבות וטובות. 
 
"חפרתי בתוכי וחיפשתי את נקודת המפנה, את ההחלטה, את מעגלי ההשפעה, הדילמות, האתגרים שעמדו בפניי והבאתי לנערים ונערות את הסיפור שלי היום", שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה המרצה מלי אבוטבול בעלת חברת "מלי מדיה ודיגיטל לעסקים". 
"ואם נערה אחת תראה את עצמה כיכולה, כמשפיעה, כמצליחה אחרי המפגש היום, עשיתי את שלי. ומה אני היום? אני עצמאית שמנהלת שעברה תהליך של דיוק והוציאה חלום מהמגירה, אישה שאוהבת את מה שהיא עושה לנערות ניסית להעביר מסר – תדייקו תצליחו". 
 

הנשים המשפיעות בהרצאה מעוררת השראה

 
השבוע הוכתר כהצלחה מסחרת בבית הספר, והתגובות היו בהתאם.
"התלמידים באו אלי וסיפרו שהיה מאוד מעניין והם למדו מזה המון, והיו מרותקים בזמן ההרצאות", סיפרה רכזת שכבה ז' ענבר אביטל, שתלמידיה שמעו את הרצאותיהן של ד"ר איריס הראל, רבקה כהן מקופת חולים מכבי, בארי שטרית מנהלת השיווק של מרוץ הלילה בתל אביב ועוד. "גם ההורים היו שותפים לתהליך, והילדים העצימו בפניהם את החוויה. מה שהיה יפה בהרצאות הוא שהמרצות כולן סיפרו על הדרך והקשיים, ועל המחשבות לוותר על החלומות שלהן בדרך ההצלחה".
"העצמת התלמידות היא חלק בלתי נפרד מבית הספר", ציינה המנהלת אורה גול. "שבוע הנערה הישראלית הוא הזדמנות מצוינת להעצים אותן וכמובן את התלמידים הנפלאים שלנו. אנו רוצים להודות לכל המרצות המדהימות, לארגון שוות על שיתוף הפעולה ועל ההרצאות המצוינות עם ערך מוסף גבוה מאוד".

השאר תגובה

דילוג לתוכן