שירה דיין תלמידת יב' בבית הספר אורט ע"ש הנרי רונסון ביקשה משר החינוך לאפשר מפגשים פיזיים של תנועות הנוער ושל מתנדבים עם אוכלוסיות מיוחדות

ביום חמישי בשבוע שעבר ביקר שר החינוך מר יואב גלנט בבית הספר אורט על שם הנרי רונסון באשקלון. השר ביקר במרכז הבינתחומי לחדשנות ולמנהיגות מדעית טכנולוגית, אולם מי שזכתה בתשומת הלב הייתה תלמידת כיתה יב' שירה דיין שביקשה מהשר ומראש העיר שהתלווה אליו לאפשר את חידוש פעילות תנועת כנפיים של קרמבו, בה היא מתנדבת.

במסגרת ביקור שערך שר החינוך יואב גלנט בעיר אשקלון,  הגיע השר גם לבית הספר אורט הנרי רונסון.

במהלך הביקור נערך לשר סיור במרכז הבינתחומי לחדשנות ולמנהיגות מדעית טכנולוגית שנבנה בתרומת קרן רונסון ורשת אורט. המרכז החדשני שבנייתו הסתיימה בסוף הקיץ מעורר השראה ונותן מעטפת לפדגוגיה חדשנית, להוראה בינתחומית וליזמות.. 4


לאחר הסיור, השר פגש קבוצת תלמידים משכבה יא' ויב' ששיתפו אותו בחיי תלמיד בצל קורונה. אייל בלכנר סיפר לשר על פעילותו במיזם הכנת מסכות הגנה בפני קורונה. אייל ייצר במדפסת תלת מימד מסכות רבות אותן תרם לבית החולים 'ברזילי' באשקלון ולצוותים רפואיים נוספים ברחבי העיר.

דוד לויטס מכיתה יב' סיפר לשר על כך שלמרות המצב ושמירה על הריחוק הוא מתנדב לטובת קשישים בעיר אשקלון. שחר עודי תלמידה בכיתה יא' ציינה את העזרה החשובה והמעקב הצמוד של הצוות החינוכי אחרי כל אחד ואחת מתלמידי בית הספר על הקשר האישי מורה תלמיד שמעודד ומסייע להם רבות.

"כבוד השר", פנתה אליו תלמידת בית הספר שירה דיין "אני מתנדבת בתנועת כנפיים של קרמבו, בעקבות הקורונה, הפעילות הופסקה . אני ממש מבקשת אם תוכל לעשות הכל בכדי להחזיר את הפעילות של תנועות הנוער המסייעות לאוכלוסיות עם צריכים מיוחדים".

השר התרגש מהבקשה והבטיח לבדוק את הנושא. ראש העיר תומר גלאם ציין שהוא פועל על מנת לאפשר מפגשים של מתנדבים עם אוכלוסיות מיוחדות בעיר.

מנהלת בית הספר אורה גול סקרה בפני השר וראש העיר את הפעילות החינוכית ערכית בבית הספר ואת הערכות צוות המורים ללמידה מרחוק. המנהלת שיבחה את צוות המורים וציינה "שבבית הספר צוות מורים מקצועי ומסור, הפועל באופן מיטבי להסתגל למורכבות החינוכית העומדת בפנינו" והודתה לשר על פרויקט השאלת מחשבים לתלמידים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן