מילים וקוים לדמותם: במסגרת הנצחת בוגרי בית הספר 'אורט אפרידר רונסון אשקלון' שנפלו במערכות ישראל הופק קליפ ייחודי ומרגש עד מאוד.

 

לאחר פנייה למשפחות הנופלים לקבלת ציטוט או אימרה ידועה של הנופלים נכתב השיר *'באינסוף הזה של החיים'* ששילב את הציטוטים והאימרות של הנופלים. תלמידי בית הספר יהונתן וייס ואמה שמעוני הקליטו ביצוע יוצא דופן של השיר. השיר והקליפ הוצגו במהלך טקס הזיכרון לבוגרי בית הספר שנפלו במערכות ישראל וריגשו את המשפחות ואת כל הקהל עד מאוד.

בפרוייקט אמנותי ומרגש נוסף הונצחו חללי בית הספר שנפלו במלחמת חרבות ברזל באמצעות ציורים אמנותיים. במסגרת הקשר שנוצר עם אומן המצייר באופן ייחודי על קנבס ולאחר פנייה נרגשת אל המשפחות צייר האומן את דמותם של החללים: רועי משה ז״ל, עדן גז ז״ל, ליאור עזיזוב ז״ל, דניאל קסבצ׳וק ז״ל ואברהם אובגן ז״ל . מנהלת בית הספר הגברת דבורה בוסקילה יצאה אל בית המשפחות הנרגשות להעניק להן את יצירת ההנצחה ואלה הודו מקרב לב על הפרוייקט הייחודי. ההנצחה המרגשת בשיר ובציור ממחישה עד כמה הפך זיכרון הנופלים לפרק חינוך מרכזי בהווי בית הספר. יהא זכרם של הנופלים ברוך לעד ולעולמי עולמים.

צפו בקליפ המרגש:

השאר תגובה

דילוג לתוכן