נתלי בוקריס נבחרה לנהל את בית הספר מקיף ה׳ דרכא

בוקריס תחליף בתפקידה את המנהלת הוותיקה של בית הספר, דליה רחמים

נתלי בוקריס, מאשקלון, נבחרה לנהל את בית הספר מקיף ה׳ דרכא באשקלון והיא תחל בתפקידה החדש כבר בשנת הלימודים הקרובה. 

בוקריס, מי שהייתה עד כה סגנית פדגוגית בבית הספר, תחליף את דליה רחמים מי שניהלה את בית הספר מאז פתיחתו האחרונות ופורשת לגמלאות. 

ראש העיר תומר גלאם: ״מאחל הצלחה רבה לנתלי במשימתה החשובה להוביל את בית הספר להמשך עשייה פדגוגית וערכית מוצלחת, כפי שהיה עד כה, כחלק מההצלחה החינוכית העירונית שאנחנו חווים בשנים האחרונות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות מקרב לב לדליה רחמים על עשייתה המקצועית במערכת החינוך לאורך עשרות שנים״. 

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: ״נתלי מצטרפת לשדרת הניהול האיכותית שיש לנו בבתי הספר בעיר. מינהל החינוך והגורמים המקצועיים ברשות עומדים לצדה ואני משוכנע כי היא תמלא את תפקידה בהצלחה. תודה מיוחדת לדליה רחמים על ניהול בית הספר ביד רמה וזאת מיום הקמתו. בטוחני כי דליה תמשיך ותתרום מנסיונה רב השנים לקידום מערכת החינוך בעיר״.  

נתלי בוקריס: ״אני מודה בראש ובראשונה למנהלת בית הספר היוצאת, דליה רחמים, על האמון המלא בי. אני מודה גם לראש מינהל החינוך, מר יובל זוזט ולמנהל אגף החינוך העל יסודי, מר צוריאל דביר ולרשת דרכא על התמיכה והליווי. הגעתי למערכת החינוך מתוך שליחות ומתוך רצון עז לממש את הפוטנציאל הגלום בכל תלמיד ותלמידה בבית הספר, ואין לי ספק שבעבודה משותפת שלי עם רשת דרכא ועיריית אשקלון יחד עם כל צוות המורים בבית הספר נוביל את בית הספר להצלחות רבות״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן