נחתם הסכם היסטורי למען סייעות גני הילדים ועובדי החברה העירונית בין ההטבות השונות יזכו הסייעות ועובדי החברה להשתלמויות בתחומי ידע כללי, קורסים שיהוו עבורם נקודות לגמולי השתלמות, הכשרה ופיתוח מקצועי

בשבוע בעבר נערכה פגישה בין ראש העיר, תומר גלאם ליו"ר ההסתדרות, רמי גואטה ונציגי החברה העירונית אשקלון. בפגישה נכחו גם מנכ"ל החברה העירונית, רונית מצליח, יו"ר ועד העובדים של עיריית אשקלון, ארמונד וקנין ומנכ"לית העמותות לקידום מקצועי, הילה קניסטר בר דוד.

בפגישה נחתם הסכם היסטורי המסדיר את ההטבות השונות שכעת, לאחר שנים רבות של התעלמות, עובדי החברה העירונית, מרביתן סייעות גני ילדים, זכאים להם. בין ההטבות השונות יזכו הסייעות ועובדי החברה מהשתלמויות בתחומי ידע כללי, קורסים שיהוו עבורם נקודות לגמולי השתלמות וקורסי הכשרה ופיתוח מקצועי. כמו כן, כעת ייהנו העובדים מהטבות תרבות, פנאי, נופשונים, ימי גיבוש, השתתפות בסמינר 'עמיתים' ועוד. כניסתם של עובדי החברה העירונית 'לעמיתים' נוצרה מתוך רצון להיטיב עם סייעות גני הילדים ועובדי החברה העירונית ותנאיהם בפרט וכחלק מתהליך שדרוג שעוברת החברה בכלל.

ראש העיר, תומר גלאם: "עובדי החברה העירונית, מרביתן סייעות גני הילדים, מהווים חלק פעיל ומשמעותי מאוד בתחומי החינוך הבלתי פורמאלי, תרבות ופנאי, אזרחים ותיקים ועוד. על כן, ראיתי לנכון לקדם את כניסתם לעמותת 'שחר און עמיתים' שתטיב עימם ועם תנאי העסקתם, תוביל לקידומם המקצועי ובסופו של דבר – לשדרוג השירות הניתן לתושבי אשקלון וילדי אשקלון בתחומים אלו שזו המטרה העיקרית שלנו. אני שמח שעלה בידינו לקדם את ההסכם החשוב ומודה לכל השותפים לכך״.

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה: "אני מודה לראש העיר תומר גלאם על סיועו במתן הזכאות לעובדי החברה העירונית לעמותת שחר און "עמיתים" המעניקה השתלמויות מקצועיות רבות, הטבות ומגוון אפשרויות בתרבות הפנאי וההשכלה לעובדי הרשויות המקומיות. בנוסף, אני מודה לכל המעורבים בתהליך זה, לראשי ועדי העובדים בחברה העירונית גדעון אחמר ובעירייה ארמו וקנין שסייע ותרם רבות לקידום העניין, למנכ"לית עמותת שחר און – הילה קניסטר בר דוד, מנכ"לית החברה העירונית רונית מצליח, ולעו"ד נילי יחיאלי המלווה את החברה העירונית מזה שנים רבות.

"נושא זה עמד לפתחם של רבים, אך ראש העיר תומר גלאם הוא זה שהביא לכדי מימוש נושא חשוב זה לרווחת עובדי החברה העירונית. זהו צעד נוסף בדרך להסכם קיבוצי מקיף בחברה

העירונית ולשילוב כוחות בין ועדי העובדים בחברה העירונית ובעיריית אשקלון כגוף אחד ומאוחד לרווחת כלל עובדי העירייה ושלוחותיה״.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח: "זהו יום חג לעובדי החברה העירונית. צירוף עובדים ל״עמיתים״ הוא המשכו של תהליך טיפוח ההון האנושי בחברה והפיכת החברה לזרוע ביצועית משמעותית של הרשות. מנכ״ל החברה ועובדי החברה מודים לראש העיר מר תומר גלאם על פועלו הרב למען עובדי החברה ובני משפחותיהם״.

מנכ"לית העמותות לקידום מקצועי, הילה קניסטר בר דוד: ״שמחתי להיפגש עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, כמו כן עם יו״ר המרחב מר רמי גואטה, יו״ר ועד העובדים ארמו וקנין ומנכלית החברה העירונית אשקלון רונית מצליח אני שמחה שראש הרשות רואה לנגד עיניו את השיוויון בין העובדים בעירייה ובחברה העירונית. הדאגה והאחריות כלפיי קידומם המקצועי וההעשרתי בהחלט ניכר ואין ספק שזה מטיב עם העובד ועם מקום העבודה גם כן. תודה לצוות אשר לצידי״.

יו"ר ועד עובדי עיריית אשקלון, ארמונד וקנין: "אני רוצה להודות לראש העיר על היישום של הנושא לאחר שנים בהן ניסינו לקדם זאת יחד עם יו"ר ועד עובדי החברה העירונית, גדעון שני. היום, גם עובדי החברה העירונית יכולים ליהנות מעמיתים ובכך הגענו לשוויון בין כלל עובדי הרשות והחברה העירונית. כולנו גוף אחד".

השאר תגובה

דילוג לתוכן