החל מהבוקר: שיתוף פעולה ייחודי בין מד"א לרופאי המחלקה לרפואה דחופה של המרכז הרפואי ברזילי – יוצאים יחד לשטח כדי להציל חיים.

מצילים חיים ומשפרים את שירותי החירום: המרכז הרפואי ברזילי פתח עמדת הזנקה קדמית מתוך המחלקה לרפואה דחופה (המלר"ד), בשיתוף מד"א, כדי להשתלב בפעילות של מד"א ולהגיע לקריאות ולאירועי חירום בכוחות משותפים, פראמדיקים ורופאי המלר"ד.

העמדה החדשה תאפשר טיפול נמרץ חירום מיטבי בשטח, כבר מהמגע הראשוני עם המטופלים, והפינוי לבית החולים יתקיים בתנאים טיפוליים הכי טובים שיש.

*פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי:* "המרכז הרפואי ברזילי הציב כיעד ראשון במעלה לשפר את איכות שירותי הרפואה הדחופה באזור הדרום, ובתוך כך להעניק רפואת חירום איכותית כבר ברגע המגע הראשונים עם המטופלים. עמדת הזנקה קדמית מתוך ברזילי, בשיתוף מד"א, מאפשרת לנו להגיע למטופלים שלנו מוקדם יותר, ובכלל זה למטופלי קורונה, ולהעניק טיפול רפואי איכותי ומיידי".

צילום: דוברות ברזילי

ד"ר יונתן ריק, מנהל מלר"ד ברזילי: "הקמנו את עמדת ההזנקה הקדמית כדי לקצר את זמן המגע הראשוני עם המטופלים שלנו. המגע של מד"א עם המטופלים מהווה התחלת הטיפול, וחשוב לנו לשפר את הממשק ולקצר טווחי זמן. עמדת ההזנקה מהווה שיפור ניכר באיכות הטיפול ויש בה כדי להטמיע פרקטיקות טיפוליות כבר לפני ההגעה למלר"ד, ולא פחות חשוב – הרופאים שלנו לומדים ומכירים מקרוב את הפעילות של הפראמדיקים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן