לאור הדרישה הגוברת לטיפולים בהפרעות אכילה, אנחנו שמחים לבשר על פתיחתה של יחידה חדשה לטיפול יום בהפרעות אכילה. היחידה תעניק טיפול אמבולטורי יומי, ללא לינה.

שירות זה נועד להביא לאיזון נפשי, גופני ותפקודי של מטופלים הסובלים מהפרעת אכילה, אשר מצבם הקליני מחייב טיפול אינטנסיבי שכזה כדי למנוע אשפוז פסיכיאטרי ו/או גופני מלא, ולאפשר למטופל ככל האפשר המשך חיים בקהילה.
טיפול היום פועל כסביבה טיפולית, המציעה תהליך של טיפול אינטגרטיבי במודל ביו-פסיכו סוציאלי, ותוך קיום קשר הדוק עם גורמי הטיפול והשיקום בקהילה להבטחת רציפות טיפול ושיקום.
הטיפול יינתן למטופלות/ים מעל גיל 18, הסובלים מהפרעות אכילה, שלאחר תהליך הערכה, הומלץ על מסגרת זו.
המסגרת הטיפולית, בניהולה של ד"ר דניאלה עמיטל, מעניקה טיפול רפואי, תזונתי, רגשי, סוציאלי ושיקומי.

מנהלת המערך הפסיכיאטרי, ד"ר דניאלה עמיטל: בשנים אחרונות ניכרת עליה מתמדת בדרישה לטיפול בהפרעות אכילה. עד כה בדרום לא הייתה מסגרת לטיפול אינטנסיבי בהפרעה זו.
בשעה טובה ,אנו שמחים להודיע כי בבית חולים ברזילי נפתחה יחידה לטיפול יום הפרעות אכילה שנועדה לאיזון הנפשי , תפקודי וגופני של המטופלים הסובלים מהפרעות אכילה.


מנהל המרכז הרפואי, פרופ' חזי לוי: הפרעת אכילה היא פתולוגיה מאוד מטרידה ויכולה אף לסכן חיים. חובה עלינו להקדיש את כל המשאבים המקצועיים הראויים על מנת לטפל בהפרעה ולהחזיר את הלוקים במחלה למסלול חיים רגיל ונורמטיבי.
אני שמח על כך שנמצאו משאבים וכוח האדם על מנת לפתח את השירות החשוב הזה להתמודד עם ההפרעה הזו.
אני מאחל הצלחה למנהלת המערך הפסיכיאטרי ולעוסקים בנושא.

השאר תגובה

דילוג לתוכן