לא משאירים אף אחד מאחור: מחסנים את מרותקי הבית באשקלון

עיריית אשקלון בשיתוף ארגון ׳איחוד הצלה׳, עמותת ׳ושמחת׳ וארגון ׳נר דוד אבי׳ יניידו את מרותקי הבית עד למתחם החיסונים ובחזרה

החל מיום ראשון הקרוב, 24.01.21 תחל עיריית אשקלון בשיתוף פעולה עם ארגון ׳איחוד הצלה׳, עמותת ׳ושמחת׳ וארגון ׳נר דוד אבי׳ בפרויקט חשוב במסגרתו אמבולנסים שלהם יסיעו את מרותקי הבית, תושבי העיר, היישר למתחם החיסונים ובחזרה לביתם.

הפרויקט ייעשה בתיאום מול קופות החולים השונות ומול אוכלוסיית התושבים הרלוונטית. בהתאם לכך, עובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים יצרו קשר יזום עם מרותקי הבית בעיר לקביעת מועד החיסון נגד נגיף הקורונה ותיאום הסעה.

הצורך עלה בעקבות היעדר היכולת לנייד את החיסונים עד לבתי התושבים שאין ביכולתם להגיע למתחמי החיסונים השונים, ועל מנת להרחיב את מעגל המתחסנים באשקלון יצא לדרך שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים, תוך הקפדה על הנחיות התקופה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מברך על שיתוף הפעולה החיוני והחשוב הזה עם ארגון 'איחוד הצלה', עמותת 'ושמחת' וארגון ׳נר דוד אבי׳, שנרתמו מיד כדי שגם אוכלוסיית מרותקי הבית בעיר תזכה לחיסון, כמו כל תושבי העיר. כולנו יחד עוברים את המגפה הזאת וכולנו יחד נצא ממנה, מחוזקים ומחוסנים. אני סומך על הצוותים המשותפים שיבצעו את העבודה על הצד המקצועי והבטוח ביותר, ומאחל לכולנו שבזכות החיסון נחזור בקרוב לשגרה אהובה שלנו".

נזכיר כי, עיריית אשקלון מפעילה שירות נוסף עבור האזרחים הוותיקים בעיר לצורך קביעת תור לחיסון והסעה למתחמי החיסונים הרלוונטיים. לתיאום ניתן ליצור קשר במוקד העירוני 106 או עם מוקד קורונה 2565*.

כמו כן, אנו קוראים לתושבים להיות ערבים אחד לשני בתקופה מורכבת זו ולשים יתר תשומת לב לשכנים המבוגרים שלנו. פעם אחת ביום דופקים בדלת שלהם, שואלים לשלומם ובודקים אם חסר להם משהו. יחד, נחזק את הערבות ההדדית בינינו וניצור קהילה חזקה ומאוחדת.

השאר תגובה

דילוג לתוכן