פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד גלית צרפתי, בת 43, המייחס לה ביצוע עבירות של חטיפה ממשמורת והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדווה וייצגן לוי, הנאשמת ניהלה נגד אב בנה הקטין בן כ-5 הליכים רבים בבתי המשפט, הכל במטרה לשלול ממנו את זכות המשמורת על בנו, וכל ערכאות המשפט קבעו כי אין לקבל את טיעוניה. הנאשמת הפרה פעם אחר פעם את צווי בית המשפט לענייני משפחה, הקשורים בהסדרי הראיה בין האב לבנו, ובית המשפט לענייני משפחה השית על הנאשמת קנסות והוצא צו לעיכוב יציאת הקטין מהארץ. 

בתאריך 06.12.20, ניתן פסק הדין בו הורה בהמ"ש לענייני משפחה כי המשמורת על הקטין תועבר לאב בתוך 10 ימים. הנאשמת הגישה ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי, אשר קבע, כי "העברת הקטין לידי המשיב תעשה ביום 20.01.21, לא יאוחר משעה 14:00." גם בקשת הערעור שהגישה הנאשמת לבית המשפט העליון נדחתה, ואולם לפני מתן ההחלטה ברשות הערעור, החלה הנאשמת לבצע פעולות שונות במטרה להכשיל את העברת המשמורת על הקטין לאב ולמנוע את העברת  הקטין לאב באופן פיזי.

מכתב האישום עולה, כי הנאשמת עשתה פעולות הכנה והסתרה שונות ובכלל זאת, משכה כסף מזומן מהכספומט, השאירה את רכבה בבית אביה והפסיקה את השימוש בטלפון הנייד שלה, הצטיידה במספר תיקים ומזוודה, לקחה עימה את הקטין ועברה איתו ממקום למקום כשהיא מסתירה אותו.

ביום 22.01.21, הוצא כנגד הנאשמת צו מעצר ובעקבות חיפושים נרחבים שערכה משטרת ישראל, אותרה הנאשמת יחד עם בנה בדירת מסתור בקרית אתא.

לאחר מכן, הועבר הקטין בליווי הנאשמת ומשטרת ישראל לרשויות הרווחה, אשר העבירו אותו למשמורת אביו, שם הוא שוהה עד כה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

החקירה בוצעה ע"י תחנת שדרות וימ"ר לכיש במשטרת ישראל.

השאר תגובה

דילוג לתוכן