תושבת אשקלון תובעת את קר שרותי רפואה – טיפול שיניים פשוט הסתבך והפך לחודשים של כאבים שבסיומם נזקקתי לניתוח ולטיפול נוסף. את האישה מייצג עו"ד איל כהן.

תושבת אשקלון כבת 55 תובעת את "קר שרותי רפואה" את הרופא שטיפל בה ואת חברת הביטוח. על פי התביעה עקב חוסר מקצועיות ורשלנות, טיפול לשיניים שגרתי הסתבך והפך למסכת ייסורים של חודשים ארוכים, בנוסף לכל אלו, כעת נאלצת האישה לבצע את הטיפול מחדש בעלות של כ- 80 אלף שקלים.

לפני כשנתיים הגיע התובעת למשרדי care dant  באשקלון, שם  עקב כאבים בשיניה ביקשה עזרה וטיפול. על פי כתב התביעה כאן החלה לעבור מסכת ייסורים של ממש.

בפברואר 2018 החלה בסדרת טיפולים, בטיפול הראשון בטיפול אחד בוצעו בפיה ארבע השתלות שיניים, שבועיים לאחר מכן בוצע טיפול נוסף.

ייאמר כבר עתה, כי בדיעבד, התברר כי הרופא שהמליץ לה על תכנית ההשתלות הוא רופא שיניים כללי ואינו מוסמך להתאים טיפולי השתלות ללקוחות.

מכל מקום, כשבועיים לאחר אותו טיפול חשה האישה ב"כאבים מתגברים, קושי בלעיסה ותפקוד חסר של הלסת", כך על פי התביעה. עוד התלוננה האישה על שתל מסוים כמקור לכאב. בביקורת שנערכה לה נכתב כי יש לעקוב אחר אותו שתל, אך דבר לא נעשה והכאבים  לא פחתו.

כדי להוסיף חטא על פשע מספר שבועות לאחר מכן, יצא שתל נוסף ממקום ההשתלה.
רק כחמישה חודשים לאחר שהתלוננה על אותו שתל נשלחה האישה לצילום פנורמי, שם נקבע כי השתל אינו הוכנס בצורה טובה והוא שוכב בתוך הסינוס.

עקב האמור, לאחר למעלה משנה בה סבלה כאבים, ובלית ברירה ביצעה האישה ניתוח בהרדמה מלאה בבית החולים "ברזילי" לתיקון הטעות. אז גם התברר כי יש צורך לערוך טיפולים נוספים בשינייה על מנת להסדיר את המצב.

עו"ד איל כהן

לאחר הניתוח פנתה לעו"ד איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן – קריסי המתמחים בדיני נזיקין ורשלנות רפואית – בבקשה כי יסייע לה.

בחודש ינואר 2020 פנתה התובעת לחוות דעת רפואית שם נקבע כי הטיפול שנקבע היה לקוי במספר פרמטרים – היעדר כישורים רפואיים של הרופא המטפל, היעדר הסכמה מדעת (התובעת  לא הייתה חשופה לכל פרטי הטיפול), כשלים בתכנון הטיפול וביצוע לקוי, וניהול רשומות רפואיות (תיעוד הטיפול בצורה לקויה).

"התובעת תטען כי מלוא האחריות לתאונה ולתוצאותיה מוטל על כתפי הנתבעים וזאת בשל רשלונתם ו/או חוסר זהירותם" נטען בתביעה. "מעשיהם של הנתבעים עולים כדי רשלנות".

כעת מתבקש בית משפט השלום בתל אביב להעריך את נזקי התובעת, בגין  הטיפול שקיבלה, ההוצאות הרפואיות להם תידרש, הוצאות נסיעה ובסיעוד בעבר ובעתיד, צער כאב וסבל.

השאר תגובה

דילוג לתוכן