פרקליטות המדינה הודיעה, בתום השימוע שערכה, כי לא נפל רבב בהתנהלותם של אלי אלעזרא ואורן אלעזרא וכי לא יוגש נגדם כתב אישום בפרשת הייבוא המקביל

בעקבות ההודעה שוקלת קבוצת אלעזרא את צעדיה כנגד אותם גורמים בראשותו של ינון עמית, מנכ"ל אלבר עד 2015, שחברו יחד להונות את חברת אלבר שבבעלות אלעזרא

הבוקר הודיעה פרקליטות המדינה כי לאחר 6 שנים של חקירות היא מנקה מכל חשד את יו״ר קבוצת אלעזרא, אלי אלעזרא ואת מנכ״ל חברת אלבר, אורן אלעזרא.

אלי אלעזרא הבעלים ומנכל אלבר אורן אלעזרא

מהחקירה של פרשת ייבוא המקביל עולה החשד כי מנכ״ל החברה דאז, ינון עמית, חבר לגורמים נוספים וביצע בשיתוף פעולה איתם פעולות של ייבוא מקביל בדרכים שאינן ידועות ומקובלות על בעלי השליטה בחברה תוך כדי שהוא מבצע לפי החשד עוקץ לאלבר ובכספים הללו אף מקים את חברת "אוטומקס" המתחרה באלבר.

מכתב הודעה על החלטה בשימוע – אורן אלעזרא

עם קבלת ההודעה מסר דובר קבוצת אלעזרא, כעת לאחר שנקבע רשמית כי כנגד אלי אלעזרא ואורן אלעזרא, לא יוגש כתב אישום וכי הם הקורבנות באירוע המצער והקשה הזה, החברה מגבשת את צעדיה בגין הנזק הכספי שנגרם לה עקב התנהלותו של ינון עמית, מנכ״ל אלבר לשעבר שסיים את תפקידו בשנת 2015 וכנגד גורמים נוספים שחברו אליו כדי להונות את חברת ׳אלבר׳. עוד הוסיפו מקבוצת אלעזרא כי הם מודים לפרקליטות על כך שביצעה את מלאכתה נאמנה וכן במיוחד לעורכי הדין, ציון אמיר, נתי שמחוני ושרון כהנא שעשו עבודה מדהימה ןבזכותם הצדק יצא אל האור.

השאר תגובה

דילוג לתוכן