ויכוח בכביש הסתיים בתקיפה אלימה באמצעות גרזן אותו נעץ החשוד בחלון רכבו של הקורבן – בתום מצוד אחר החשוד, הוא נעצר לפני זמן קצר לחקירה.

במרחב לכיש של המחוז הדרומי, פועלת תכנית זירו (ZERO) אלימות, שמטרתה לטפל באופן מהיר, נחוש וממוקד בעבירות בריונות ואלימות שפוגעות באופן ישיר באזרח הנורמטיבי, וכן מעצר והבאה מהירה לדין את אותם עבריינים שנוקטים באלימות בניגוד לחוק.

ראשיתה של החקירה בתאריך ה 18.4.24, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ע"י אזרח, אודות תקיפה אלימה שאירעה כלפיו באזור התעשייה בעיר אשקלון, בעקבות ויכוח שהתגלע בינו לבין נהג אחר על רקע שימוש בנתיב.

הרכב שנפגע – צילום: דוברות המשטרה

לפי הדיווח, החשוד חסם את רכבו של הקורבן ויצא לעברו כשהוא אוחז בידו גרזן, אותו נעץ בחלון הקדמי של הקורבן לאחר שהאחרון ניסה להימלט מהחשוד. מיד לאחר מכן החשוד נמלט מהמקום.

חוקרי משטרת אשקלון שהחלו מיד בביצוע פעולות חקירה, הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד (25, אשקלון) שהיה במנוסה, וכן חקרו את בת זוגו שלפי החשד שהתה עמו ברכב בזמן התקיפה. לפני זמן קצר, הצליחו השוטרים לאתר את החשוד ולעצור אותו לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות לו, שבסיומה יוחלט האם להביאו בפני בימ"ש.

השאר תגובה

דילוג לתוכן