לראשונה באשקלון: שלוש מפלגות התאחדו יחד תחת הנהגתו של הרב יצחק ברדא ובנו אליהו אינו מתברג במקום ריאלי ברשימה

ברגעים האחרונים טרם הגשת הרשימות לוועדת הבחירות באשקלון, נכנס אליהו ברדא למשרד וניגש לנציג עם הרשימה המאוחדת בנשיאותו של אביו, ראש מוסדות 'יצחק ירנן' הגאון הגדול הרב יצחק ברדא שליט"א.

אחדות ישראל הוקמה לפני כ – 15 שנים ע"י הגר"י ברדא שליט"א מתוך חשיבה על כלל הציבורים בעיר והרצון לעורר לאחדות בישראל. המפלגה רשמה השגים מדהימים בכל סבב בחירות והייתה זו שהובילה תמיד את הלך הרוח לראשות העיר.

בבחירות הקודמות עמד בראש המפלגה ראש העיר תומר גלאם וכעת בעצה אחת החליטו להקים רשימות נפרדות כדי לחזק את מועצת העיר בדמויות חיוביות שישפיעו על החיים של כולנו.

בסבב הבחירות הנוכחי התאחדו עם מפלגת 'אחדות ישראל' מפלגת 'אגודת ישראל' יחד עם 'דגל התורה' וגם 'הציונות הדתית'.

בחודשים האחרונים נערכו דיונים קדחתניים בהשתתפות ראשי המפלגות והשרים ממפלגות האם שבכנסת ובסיומם הצליחו כלל הגורמים להגיע להחלטה הטובה ביותר למען אחדות ישראל וטובת תושבי העיר אשקלון – לרוץ ביחד.

בראש הרשימה שהורכבה בהסכמת כלל הגורמים עומד לא אחר מאשר אושרי פדלון – מנהל מוסדות 'יצחק ירנן' עוזרו האישי ונאמן ביתו של הגר"י ברדא שליט"א.

יחד איתו יובילו את המפלגה גם חבר מועצת העיר אבשלום יעקובי – אחד הדמויות הבולטות במועצת העיר בקרב הציבור החרדי ובני הישיבות ואף דאג לציבור הכללי בכל תחום שנדרש.

מספר 1 ברשימה- אושרי פדלון

בנוסף אליהם ישנה דמות מפתיעה לחלוטין, ראש מוסדות 'בנים של מלך' באשקלון הרב דניאל מכלוף שליט"א, דמות מוכרת אהובה וידועה בקרב כלל האוכלוסיות בעקבות פעילויות רב גוניות וסיוע שהוא מעניק לציבור, ללא הבדל מגזרי. המוסדות שבראשותו מעניקים חוויה תורנית לעשרות אלפים מתושבי העיר ממגוון גילאים, הרב מכלוף מצטרף לשרת את הציבור על הצד הטוב ביותר.

זאת ועוד, איש העסקים אסף גואטה הבעלים של 'שיווק ארין' המנהל תחתיו מספר עסקים פעילים מאוד בעיר ומקורב לרב שליט"א, שבמשך שנים מסייע בשקט לעשרות סניפים של תהילים ברחבי העיר ומוסדות תורניים. אסף מצטרף על מנת לתת מענה לאחר הבחירות לבעלי העסקים בעיר כמי שמכיר היטב את התחומים בהם ניתן וצריך לשפר ולייעל.

הרשימה הארוכה שע"פ סקרים פנימיים עתידה להכניס למועצת העיר את מירב הנציגים מבין המפלגות, כוללת גם את הרב אלעזר וזאנה שליט"א המוכר בעיר בתור פעיל חברתי שאחראי על הצלתם של מאות נערים מתבגרים, בפעילויות מגוונות והקמת מוסדות מותאמים.

ביממה האחרונה פורסמו באתרים המקומיים הידיעה המפתיעה על אודות דמותו של יו"ר הרשימה אושרי פדלון, שידוע כאהוב הציבור המעניק יחס חם ומיוחד לכלל הניגשים לפתחו של ראש המוסדות הרב יצחק ברדא שליט"א, עצם הצבתו במקום הראשון מוכיחה מעל לכל ספק את האמירה הברורה של הרב שזו המפלגה שצריך לתמוך בה מעל לכל ספק.

מיד לאחר יום הכיפורים יפורסמו כלל הרבנים שליט"א והדמויות המשפיעות בעיר שיצאו בתמיכה למען מפלגת 'אחדות ישראל' באשקלון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן