לאחר ישיבת מועצה סוערת, וטענות נגד בחירתו, נבחר הערב מנכ"ל חדש לעיריית אשקלון, האם הוא באמת האיש הראוי לתפקיד? ימים יגידו

בתום ועדת איתור, נבחר עידן דוד לתפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון והוא יחל את תפקידו בתחילת השנה החדשה. המינוי אושר ברוב קולות על ידי מועצת העיר הערב (שני).

דוד, תושב תל אביב, כיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית בת-ים וכמנכ"ל החברה הכלכלית קריית מוצקין. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים כולל התמחות בחשבונאות והוא משמש כחבר סגל אקדמי בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

ראש העיר, תומר גלאם: "העיר אשקלון נמצאת בתנופת פיתוח ובינוי אדירה ומשימות רבות ומאתגרות עוד לפנינו. לשם כך, אנחנו לא מתפשרים על אנשי המקצוע הטובים והראויים ביותר ליישום המשימות והחזון שלנו להפוך את העיר אשקלון להיות אחת הערים המובילות בישראל בכל התחומים. עידן מביא עמו ניסיון רב בתחום המוניציפלי ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ובדרך החדשה שלנו יחד".

עידן דוד מנכ"ל עיריית אשקלון הנבחר – צילום: אלדד עובדיה

עידן דוד: "ראשית, אני רוצה להודות על הבעת האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי להוביל, בהתאם לחזון ראש העיר, תומר גלאם, וביחד עם שדרת הניהול, את עיריית אשקלון לעבר מצוינות בכל התחומים תוך הקפדה על תודעת שירות לתושבי העיר ברמה הגבוהה ביותר. אשקלון היא אחת הערים המובילות בישראל וכבוד הוא לי להיות חלק מההתפתחות ומהצמיחה שלה".

קורות החיים של המנכ"ל הנבחר, האם באמת הוא היה המועמד המוביל ביותר?

בחירתו עוררה סערה בקרב נציגי האופוזיציה שטענו כי הוא אינו עומד בקריטריונים להיות מנכ"ל וכי נציגי ועדת האיתור לא קיבלו את כל החומר בנוגע אליו. ראש העיר תומר גלאם שהבין שהרוח מנשבת למקום לא טוב, החליט לקטוע את הביקורת, לא לפני שאיתי סהר שאל האם המנכ"ל הנבחר שימש יו"ר מטה הבחירות של משה כחלון, הדבר הצליח להסעיר את גלאם שהטיח האשמות קשות בסער וטען כי המפלגה בה תמך לא עשתה דבר למען העיר אשקלון. בסופו של דבר כאמור נבחר המנכ"ל החדש, הוא עד כה לא התעסק בתקציב בסדר גודל כמו של העיר אשקלון ולכן חובת ההוכחה עליו, השאלה היא כמה עוזרים חיצוניים יהיו לו.

איתי סהר נסער כשלא מקבל תשובות מראש העיר בישיבת המועצה – צילום: קונטרה ניוז

השאר תגובה

דילוג לתוכן