שנה בדיוק לבחירות, קיבצנו את חברי מועצת העיר לשאלון בחירות והתשובות שלהם הפתיעו אפילו אותנו, אז כמה אתם מכירים את חברי המועצה, וכמה באמת הם עבדו בשבילכם וכמה מהם בכלל עבדו עליכם, יצאנו לבדוק – אה כן, והיו כאלה שלא רצו לשתף פעולה, האם זה אומר שהם מחוץ למערכת בבחירות הבאות? ימים יגידו

לקראת סוף אוקטובר הבא, יתקיימו הבחירות המוניציפליות, בהן יבחרו שוב תושבי העיר את ראש העיר ואת חברי המועצה, מאז שעזב בני וקנין את כס השלטון, לא ממש נרשמה יציבות שלטונית בעיר, כעת, אם לא יקום כוכב חדש, השטח מראה כי לתומר גלאם, ראש העיר הנוכחי, יש את הסיכוי הגבוה ביותר לנצח את הבחירות. אך מה יקרה במועצת העיר? אמנם, לא ממש מייחסים חשיבות לרוב חבריה, אך מתברר כי המון רוצים בכיסא המועצה, מעניין מה יש מאחורי התפקיד הזה. בכל זאת, מבדיקה שערכנו, רבים בעיר לא יודעים כי קיימים במועצת העיר 23 חברי מועצה מסיעות שונות, חלקם כמעט ולא מוכרים לציבור כי מייצגים קהל מסוים, ואחרים מוכרים בעיקר בגלל הופעתם הקולנית במועצת העיר, אך מה באמת עשו חברי מועצת העיר בארבע השנים האחרונות ולמה מגיע להם שנבחר בהם? הפעם, מספר 4 ברשימת שס"ג, וחבר המועצה הכי מבטיח לבחירות הבאות, חי דהרי.

חי דהרי

 

חי דהרי – שס"ג 'שס ואגודה' – ארבע שנים במועצת העיר הנוכחית ועוד שלוש שנים במועצה הקודמת

מכמה ישיבות מועצה נעדרת ומדוע:

כמה בודדות 

 

תאר את תחומי האחריות וההישגים שלך:

אני ממונה על תחום מורשת ישראל (תרבות תורנית) מחזיק תיקי נוער חרדי וקידום תעסוקה חרדי. עקב התערבותי תחום התרבות התורנית משגשג בשנים האחרונות והציבור החרדי מקבל תרבות איכותית לכל הגילאים.

הנוער החרדי הוא הדבר היקר לליבי, יש דברים שהשתיקה יפה להן אך בתחום הנוער הנושר אנחנו עושים המון ומשתדלים לא לאבד לרחוב אף ילד. הנוער החרדי הקלאסי הוא בעצם בחורי הישיבות שמקבלים מאתנו תשומת לב רבה ואף על פי שהם לומדים בישיבה מחוץ לעיר הם מרגישים מחוברים כל הזמן.

קידום תעסוקה במגזר החרדי זה צו השעה! הבאתי כספים ממשרד הכלכלה להכשרות לנשים חרדיות ואף יצאנו לדרך עם פיילוט אחד ובכלל אני מקדם בעיר תעסוקה שווה לחרדים שרוצים להשתלב בשוק התעסוקה. אני קורא מפה לכל בעל עסק גדול שרוצה כוח אדם איכותי אני ישדך לו אנשים חרדים מצויינים.

 

כמה שאילתות/הצעות לסדר הגשת?

אני חלק מהקואליציה ולא מגיש בדרך קבע הצעות לסדר, רק שאני רואה שהדברים נתקעים וללא סיבה נראית לעין.

ההצעה האחרונה הייתה על ההקצאות בשכונות החדשות בעיר והרי לך מיד סודר הדבר ויש מקומות תפילה זמניים בזכות זה בכל השכונות שבבנייה ואף בחגים דאגנו שהציבור יתפלל כמו שצריך ולא במועדוני דיירים.

עד כמה אתה חושב שאתה מוכר בציבור האשקלוני?

בציבור החרדי והדתי בעיר אני מאמין שאני מאוד מוכר שכן אני מעורה בהם כל היום ובקשר רציף עם כולם כולל כולם. בציבור הכללי יש שמכירים אותי מהעשייה של כל השנים ואני מאמין שיש כאלו שגם לא.

מה הלאה?

האם חושב להתמודד שוב למועצה? מקווה להמשיך לעשות טוב למען העיר שלי, מכל מקום שאהיה בו.

לאיזה תפקיד מכוון?

המציאות מלמדת שה' מפתיע בדברים הללו. לא רוצה לנקוב בתפקידים אמשיך בדרך שלי ובאותו מסלול ובע"ה.

האם תתמוך בראש העיר הנוכחי בבחירות הקרובות?

יש לי דברים טובים לומר על תומר בתחומים שהוא נגע ושיפר, אך יש לי גם ביקורת רבה, אני לא מסתיר אותה והוא יודע אותה כי אני אומר לו אותה גם אישית. עוד מוקדם להצהיר הצהרות מ2 הכיוונים.

מה לא השגת שאתה מתכוון להשיג במועצה הבאה?

אני פונה לציבור הכללי, בכל מקום בעיר פזורים מרכזים קהילתיים שהילדים שלכם הולכים לשם לפעילות חוץ בית ספרית והעשרה.

אתם יודעים שלמעל 1200 משפחות חרדיות באשקלון אין לאן לשלוח את הילדים לפעילות אחר הצהריים? אין גם 

שום תכנית סדורה שהעירייה אישרה לטיפול בחסר זה.

בקדנציה הבאה זו תהייה מטרת העל שלי! אני מתחייב על כך.

 

השאר תגובה

דילוג לתוכן