תוצאות האמת באשקלון מראות כמה הסניף של הליכוד באשקלון גוסס למרות שאשקלון עדיין מאמינה כי רק מפלגת הליכוד צריכה להנהיג את המדינה, ליברמן שומר על כוחו בעיר, וש"ס במקום השלישי

לאחר ספירת כל הקלפיות באשקלון, עולה נתון מדאיג, מתוך 108 אלף בעלי זכות בחירה, בחרו פחות מ – 64 אלף תושבים, האדישות בעיר מדאיגה. את האמת, השטח אתמול היה רדום באשקלון, נציגי המפלגות לא עשו את העבודה, פרט לרב אביטן שלא נח לרגע אתמול והעלה את ש"ס למקום השלישי באשקלון, בהפרש קטן מ'ישראל ביתנו' שנשארת קבוע עם התומכים שלה בהנהגת סופה ביילין.

הרב אביטן אתמול בקלפי

הרב ברדא לא השפיע ממש על תומכיו עם הקריאה להצביע ג' וזו באשקלון חוותה נפילה עצומה, נקווה שזה לא רומז לבחירות המוניציפליות העתידיות. הליכוד מאבד 8 אחוז תמיכה באשקלון, ייתכן כי  עזיבתו של בוסקילה את הליכוד   גרעה 4% מקולות מפלגת הליכוד אך יחד עם זאת לא הובילה את 'תקווה חדשה' להצלחה מסחררת בעיר, אך חשוב לציין את נאמנותו של בוסקילה לחברו לדרך, למרות שמן הסתם הוא חזה את התוצאות. 

 הקריאה של ביבי לחזק את בן גביר וסמוטריץ השפיעה גם באשקלון, ואת ה – 4% הנוספים שנגרעו מהליכוד, גרפו סמוטריץ ובן גביר.   להלן התוצאות:

השאר תגובה

דילוג לתוכן