אחרי שהשלימה בהצלחה גדולה את המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת סדרת אג"ח עם ביקושים של למעלה מחצי מיליארד ₪, במחיר המשקף ריבית היסטורית של 0.68% חתמה החברה על הסכם חסות עם הג'ודוקא האולימפי פיטר פלצ'יק

 

לקראת אולימפיאדת טוקיו: חברת אלבר תעניק חסות לג'ודוקא האולימפי פיטר פלצ'יק

בטקס חתימה חגיגי שהתקיים במשרדי קבוצת אלבר בראשון לציון , הודיע מנכ"ל החברה, אורן אלעזרא כי לקראת אולימפיאדת טוקיו שתפתח ב- 23 ביולי, חברת אלבר תעניק חסות  לג'ודוקא פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה וחבר המשלחת האולימפית לטוקיו 2021.

 

פלצ'יק שיתנייד מעתה באמצעות רכב של נותנת החסות חברת אלבר, נמצא בימים אלה בהכנות אינטנסיביות לקראת האולימפיאדה שתפתח בסוף חודש יולי השנה אחרי שנדחתה בשנה בעקבות מגפת הקורונה.

 

בשנת 2020 זכה פיטר פלצ'יק בתואר אלוף אירופה בג'ודו למשקל עד 100 ק"ג והוא מדורג כיום שני בעולם לקראת האולימפיאדה בקטגוריית המשקל שלו.

 

אורן אלעזרא, מנכ"ל חברת אלבר ציי רכב: "קבוצת אלבר דוגלת בערכים של מצוינות וציונות ולכן גאה לתמוך בפיטר פלצ'יק שבעיניי מייצג ערכים של מצוינות, התמדה, נחישות וציונות באופן מעורר כבוד והערכה. התגייסנו לתמוך בפיטר כדי לתרום לשקט הנפשי שלו בהכנות לאולימפיאדה ואנו מחזיקים לו אצבעות עם כל עם ישראל, שיצליח על המזרון ויביא הרבה גאווה למדינה".

מנכל אלבר אורן אלעזרא והג'ודוקא האולימפי פיטר פלצ'יק

פיטר פלצ'יק: "אני מאד מתרגש מהחיבור, שיתוף הפעולה ושמח להצטרף לחברת "אלבר". אני בטוח שביחד נוכל לכבוש פסגות חדשות. אני רוצה להודות באופן אישי לבעלים, למנהלים והמנהלות, ולכל העובדים והעובדות שבחרו להעניק לי חסות שתלווה אותי למשחקים האולימפיים שיתקיימו בטוקיו. משמח לדעת שיש חברה מדהימה שעומדת מאחוריי ולייצג אותה בארץ ובעולם זה כבוד גדול עבורי".

 

אודות אלבר :

אלבר היא מהחברות הגדולות והוותיקות בענף הרכב (פועלת בתחום מאז 1994), עם נתח שוק המוערך בכ- 12%. החברה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב לזמן קצר, במכירת כלי רכב ובהעמדת אשראי צרכני, בעיקר לרוכשי כלי רכב. פעילותה של החברה מתאפיינת ביציבות ובשמרנות לאורך שנים. לחברה צי רכבים של כ- 37 אלף כלי רכב, כ- 100  מרכזי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 1,600 עובדים. החל מ- 1 בספטמבר, 2017 החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל את מותג ההשכרה Europcar. כמו כן מחזיקה החברה בחברת ממסי שרותי דרך וגרירה, הינה היבואן הבלעדי בישראל להפצת מותג הקטנועים הקוריאני "Daelim" ומותגי האופנועים "Harley Davidson" ו – Triuph"".

השאר תגובה

דילוג לתוכן