שימו לב מהיכן לא כדאי לנסוע ביום שישי בבוקר! מאות ספורטאיות וספורטאים מכל רחבי הארץ יגיעו לאשקלון וישתתפו גם באליפות ישראל בספרינט

כמידי שנה, ביום שישי הקרוב, 17.06.2022, יתקיים טריאתלון אשקלון בשיתוף עיריית אשקלון ואיגוד טריאתלון ישראל.

גם השנה כאלף ספורטאיות וספורטאים מכל קצוות הארץ יגיעו להשתתף באירוע השיא של השנה במסגרתו תתקיים גם אליפות ישראל במקצה הספרינט, ותהווה קריטריון המכביה 22.

זה הוא הטריאתלון ה-14 במספר שמתקיים בעיר, והוא יערך לאורך רצועת החוף בעיר ויכלול מקצים של: סופר ספרינט 14-15, אליפות קדטים 16-17, אורבן ספרינט, פאראטריאתלון ואולימפי. טווח הגילאים של המשתתפים נע החל מגיל 14 ועד 60 ומעלה.

לידיעת הציבור, במהלך הטריאתלון, בין השעות 04:30 ועד 09:30 יסגרו ויפתחו הכבישים הבאים באופן מדורג ובהתאם למהלך התחרות. הצירים הבאים יהיו חסומים לתנועת כלי רכב: יפה נוף, בן גוריון, תאודור בן עמר, כיכר בר כוכבא יקותיאל אדם ורפאל איתן.

מומלץ לתושבי האזור ולבעלי העסקים בציר המסלול למצוא חנייה שתאפשר להם לצאת בשעות המצוינות. כמו כן יבוצעו שינויים בזמני התחבורה הציבורית, לכל הפרטים ניתן להיכנס לאתר העירייה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אירוע הספורט הגדול של אשקלון חוזר גם השנה במסגרתו נארח מאות ספורטאיות וספורטאים מהשורה הראשונה מכל רחבי הארץ. אני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים ומשוכנע כי ייהנו מחוויה ספורטיבית ומדהימה לאורך רצועת החוף היפה בישראל".

פרטים נוספים במחלקה לספורט: 08-6748601 או באתר איגוד הטריתאלון.

הטריאתלון אשתקד, צילום: דוברות העירייה

השאר תגובה

דילוג לתוכן