נבחרת מרכז הטניס שולחן הפועל אשקלון עלתה לליגה הלאומית

עם החזרה  מהחגים נערך ביום רביעי, 29.09.21, משחק פלייאוף עלייה לליגה הלאומית במכון וינגייט.

בין שלושת הקבוצות מהליגה הארצית שהתמודדו במשחקי הפלייאוף התמודדו הפעול אשקלון, מכבי דימונה ועירוני צפת. חברי הנבחרת של מרכז הטניס שולחן, נבו ברימברג, איגור סלבין, רוני רמסניק ויניב יוסף גברו על צפת 2:5. לאחר מכן גברה אשקלון גם על דימונה 1:5 ובכך הבטיחה את מקומה בליגה הלאומית.

בשנים האחרונות בהתאם למדיניות ראש העיר לעידוד הספורט התפתח תחום הטניס שולחן באשקלון בהנהגת אדוארד לבוב, מנהל המרכז הפועל אשקלן ובסיוע המחלקת הספורט בעיריית אשקלון. התחום תפס תאוצה והוקצו משאבים רבים במטרה לתת את התנאים המיטיבים עבור הספורטאים שיוכלו להצליח ולייצג את העיר בכבוד. כיום במרכז הטניס שולחן הפועל אשקלון ישנן חמש קבוצות פעילות של גברים, נשים וקדטים.

ראש העיר, תומר גלאם: "תחום הספורט בעיר ממשיך להסב כבוד רב לעיר אשקלון וזאת הודות לספורטאיות, לספורטאים ולמאמנים שמייצגים את העיר בכבוד הן בארץ והן בעולם. אני מאחל הצלחה רבה לשחקנים של נבחרת מרכז הטניס שולחן באשקלון בליגה הלאומית, המשיכו כך!"

ממלאת מקום ראש העיר סופיה ביילין: "המרכז לטניס שולחן הפך למציאות לנגד עינינו ובתמיכתנו. אנו שמחים על כל הישג חדש של שחקני טניס באשקלון, ואני בטוחה שיהיו זכיות רבות בעתיד. מברכת את נבחרת אשקלון מכל הלב ומצפה לתחרות מוצלחת במשחקי הליגה הלאומית. עלו והצליחו!"

נבחרת הטניס המקומית

השאר תגובה

דילוג לתוכן