האם ראש עיריית אשקלון נסחף קצת עם הפניה לראש הממשלה?

הבוקר (שלישי) שיגר ראש העיר, תומר גלאם, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו ובו הוא מבקש להקים את מרכז הפיתוח ומפעל החיסונים, אותו הוא מקדם מול ׳פייזר׳ ו׳מודרנה׳, בעיר אשקלון. דרישה אפשר לומר נועזת אולי על גבול החוצפה, אך כנראה בשנת בחירות אפשר לבקש הכל,  הרי קיבלנו כבר פארק מים בבחירות הקודמות, או שלא?! גלאם כתב במכתבו: "הקמת מפעל לחיסונים היא צורך לאומי הן מההיבט הבריאותי והן הביטחוני. נגיף הקורונה הוכיח שאנו צפויים למגיפות אזוריות או עולמיות חוזרות ונשנות בפסקי זמן קצרים, לכן הקמת מפעל לחיסונים היא נכס אסטרטגי להתגוננות של ישראל בפני מגיפה עולמית״, כתב ראש העיר.

גלאם ונתניהו מרגיש קרוב מתמיד

״אני קורא לך לבחון אפשרות להקים את מרכז הפיתוח והמפעל לייצור חיסונים באשקלון. מרכז פיתוח ומפעל שכזה עשויים לחזק משמעותית את הכלכלה המקומית ויש בה משום הכרה בצורך להעניק לעיר את העוגנים הכלכליים שהיא זקוקה להם נוכח האתגרים מולם היא מתמודדת ובראשם – האתגר הביטחוני.

״העיר אשקלון מאויימת ביטחונית והתשובה שלנו לטרור היא המשך פיתוח העיר, קליטת משפחות חדשות וחיזוק הכלכלה המקומית. אין לי ספק שמהלך כזה יתרום משמעותית לחוסנה הכלכלי של העיר ובתוך כך יעניק לישראל עצמאות תפקודית ומענה לאוכלוסייתה ללא תלות בחברות רב לאומיות״.

עוד ציין ראש העיר כי ״עיריית אשקלון תעמיד כל סיוע אפשרי ותפעל לקצר הליכים על מנת לקדם כל יוזמה שכזו״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן