ויקטוריה פליגמן מאשקלון ניצלה אתמול מרצח בזכות בן זוגה שהגן עליה בגופו מירי המחבלים

אמש בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים, הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן, המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר הבוטקה בה עמדו המאבטחים של המחסום. המחבלים לא חדרו לתוך העיר אריאל. הם חזרו לרכב עשו פרסה ונמלטו מהזירה.

 

כוחות צבא ובטחון הגיעו לאירוע זמן קצר מאוד לאחריו והחלו בסריקות נרחבות ובמצוד אחר המחבלים. התוצאות טרגיות, כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של המאבטח. מתחקור האירוע עולה כי המאבטח שנרצח ויאצ׳סלב (ולדי) גולה, הגן בגופו על בת זוגו, ויקטוריה פליגלמן שהייתה גם בת זוגו. הוא ספג את הכדורים שנורו לעבר העמדה וכך הציל את חייה. גולב, תושב בית שמש, בעבר סטודנט באוניברסיטת אריאל. ממשפחה חרדית. הניח אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות התגורר בשכירות באריאל עם בת זוגו, ויקטוריה  פליגלמן תושבת העיר אשקלון.

בעקבות הפיגוע, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון ללוות את ויקטוריה פליגלמן,  השניים, ויקטוריה והנרצח, גולב (ולדי) ויאצ׳סלב, התארסו לפני מספר שבועות ואמש, ברגעי הפיגוע, הגן גולב בגופו על ויקטוריה ובכך מנע את פגיעתה והציל את חייה. בהתאם לכך, מינהל הרווחה בשילוב מרכז חוסן יעמדו לרשות ויקטוריה ומשפחתה, יעניקו ליווי ותמיכה ויסייעו להם בכל הנדרש בשעה קשה זו.

ויקטוריה ובן זוגה – מתוך עמוד הפייסבוק

ראש העיר, תומר גלאם: אמש, ליל שבת, אירע פיגוע רצחני באריאל בו נרצח גולב (ולדי) ויאצ׳סלב ז״ל. בגבורה הירואית, הגן גולב בגופו על ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, תושבת אשקלון, המאבטחת ששהתה עמו בעמדת השמירה בזמן הפיגוע, ובכך מנע את פגיעתה והציל את חייה. הנחיתי את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לעמוד לצד ויקטוריה ומשפחתה ולהעניק להם את כל הליווי והתמיכה בשעה קשה זו. תנחומינו למשפחתו של גולב, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך״.

רגע הירי – מתוך מצלמות האבטחה

השאר תגובה

דילוג לתוכן