אמיר ניב נבחר לתפקיד מנהל הסכם הגג לפיתוח והתחדשות אשקלון, יעסוק בגיבוש תכנית אסטרטגית לאשקלון ולמתחמים השונים לטובת הצלחת פיתוח ההתחדשות העירונית ואותנו מעניין כמה זמן ישרוד בתפקיד

ועדת המכרזים בעירייה בחרה באמיר ניב למנהל הסכם הגג לפיתוח והתחדשות אשקלון והוא ייכנס לתפקידו בתחילת חודש אוגוסט.

ניב, אדריכל במקצועו, עסק בעברו במספר פרויקטים דומים והוביל חברות רבות בתפקיד זהה ביניהם: מנהל תחום תכנון במנהלת ההתחדשות העירונית בעיריית בת ים, אדריכל במשרדי האדריכלים 'דב קורן אדריכלים' ו- 'מילקובסקי אדריכלים'  ובוגר ביה"ס לאדריכלות של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון.

בין יתר תפקידיו כמנהל הסכם הגג יהיה אחראי ניב על קידום תכנון, ביצוע ואכלוס המתחמים החדשים בעיר, מינוף תהליכי הפיתוח בעיר בחלקים הישנים והחדשים כאחד, מיצוב ומיתוג העיר לצורכי שיווק והעלאת הערך הנדלנ"י בעיר, קידום קשר עם קהילות חוץ ברמה הלאומית והבינלאומית תוך בקרה תקציבית כוללת ותיאום בין כלל הגורמים המעורבים בנושאים השונים.

DCIM\100MEDIA\DJI_0146.JPG

בשונה מהבחירה הקודמת, הפעם באמת הביאו מישהו עם מעט ידע בהסכם גג, לכן יכול להיות שזה ישאר יותר משלושה חודשים בתפקיד.

ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון נמצאת בתנופת פיתוח אדירה והיא העיר המבוקשת בישראל פעם רביעית ברציפות. כל המשאבים שלנו מופנים לטובת קידום העיר וההתפתחות שלה בכל התחומים, בהם יישום הסכם הגג והקמת השכונות החדשות על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאמיר הצלחה רבה, יש עבודה רבה לפנינו". משום מה עיריית אשקלון לא שלחה לא את תמונתו, לא את פרטיו האישיים וגם לא את תגובתו לזכייה, תמוה, אנו נצא לחפש אותו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן