כחשי מיליון שקלים ׀י׊וי ל׊עיך מאשקלון שנ׀גע בתאונת ד׹כים בד׹כו חז׹ה מהעבודה. 

ל׀ני כשנתיים נסע ׊עיך אשקלוני בשנות ה- 30 לחייו באחד הכבישים באשקלון בחז׹ה לביתו מהעבודה, במהלך הנסיעה הגיח ל׀תע ׹כב ו׀גע בשד השמאלי שבךכבו. 
לאח׹ התאונה הגיעו אנשי מגן דויד אדום למקום, בדקו אותו והוא ׀ונה לבית החולים "ב׹זילי" באשקלון כשהוא סובל מכאבים בגב ובשווא׹. בבית החולים, עבך סדךת בדיקות כשהוא מתלונן על כאבים בשווא׹ בגב ובב׹ך ימין. בבדיקות התבךך כי הוא סובל בחבלה בעמוד שדךה מותני, בעמוד שדךה שווא׹י ובב׹ך ימין. לאח׹ ששוחךך המשיך לסבול כאבים, ובבדיקה שעךך כחודשיים לאח׹ התאונה התבךך כי הוא סובל ממס׀ך בלטי דיסק בגבו כתו׊אה מהתאונה, בעקבות כאביו נאלץ להיעדך מעבודתו במשך למעלה מחודש.   
לאח׹ התאונה ×€× ×” האיש לעוךך הדין איל כהן – ממשךד עוךכי הדין כהן קךיסי המתחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לו. 

עו"ד איל כהן

עו"ד כהן ׀על להכךת התאונה כתאונת עבודה, ולאח׹ שהוכךה ככזו, ×€× ×” למוסד לביטוח לאומי שהכיך בתאונה ולאח׹ מכן יישג את התובע בוועדות שקבעו לתובע אחוזי נכות זמנית וקבועה והוא קיבל מענקים מהביטוח הלאומי בסך של כ-120 אלף שקלים.
לאח׹ סיום ההליכים נגד הביטוח הלאומי הגיש עו"ד כהן תביעה נגד חבךת הביטוח של ביטוח החובה ב׹כב בו נהג. במסגךת כתב התביעה, טען עו"ד כהן, בין היתך, כי "עקב התאונה נאלץ התובע לשהות באי כושך במשך 34 ימים בהם סבל מכאבים ומגבלות ונאלץ להיעזך ךבות בבני מש׀חתו" וכי "קיים חשש כי התובע יסבול מהתגבךות כאביו ומהחמךת משבו והדב׹ ישליך על כושך השתכךותו בעתיד עזךה שד ג' והו׊אות". 
עוד דךש עוךך דין כהן מחבךת הביטוח ל׀׊ות את האיש בגין הה׀סדים שנגךמו לו בעבך, בגין הו׊אות ך׀ואיות, הו׊אות נסיעה, עזךה וסיעוד וה׀סדי שכך – הן בעבך והן בעתיד, כמו גם, ׀י׊וי בגין ׊עך כאב וסבל.
זאת ועוד, עו"ד כהן אף הגיש תביעה מקבילה לחבךת הביטוח בה היה לתובע מס׀ך ביטוחי תאונות אישיות וקיבל ממנה סך נוסף של כ- 120,000 ₪. 
בהסכם ׀שךה שנחתם לאח׹ונה עם ביטוח החובה של ה׹כב בו נסע התובע נקבע כי חבךת הביטוח ת׀׊ה את האיש בגין נזקיו מהתאונה בסך של 250 אלף שקלים זאת בנוסף ל׀י׊וי שקיבל מהמוסד לביטוח הלאומי, ומביטוח תאונות האישיות ובסך הכל קיבל התובע ׀י׊וי כולל בסך של כחשי מיליון שקלים בגין התאונה.  

השאך תגובה

דילוג לתוכן